/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Til o.v.n
Fra : gwh
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 24-05-09 21:52

Hej o.v.n.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-05-09 21:58

Hej o.v.n.

Go´nat til dig

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 24-05-09 22:29

Min beskedne hjælp behøver du ikke at oprette en tråd for
en`bliver sikkert mistænkt for at være point jæger

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-05-09 22:34

Var den til mig . Hvis såfremt ifald glemte du skisme, det der med at blive beskyldt for fabrikeret lal . For det er det her vel . Vi ses forhåbentlig på en andens spørgsmål.

Mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-05-09 22:54

Citat
Var den til mig
er du da point jæger ? At du føler dig truffet det var et forsøg på sjov, men blev åbenbart forkert opfattet men du har ret - vi krydser sikkert klinger i et andet spørgsmål senere

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-05-09 22:59

. Det var sgu da sjovt, og jeg aner ikke hvad point er

Og god nat

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-05-09 23:05

Og så lige et med dit 2 måneders jubilæum her i det skøre forum

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-05-09 23:10

Jøsses da. Det er det da også. 10000 tak skal du ha. . Ja, skørt forum er det skisme nogen gange. Det er især til at få , når der er nogen, der tar sig selv en anelse for alvorligt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-05-09 23:21

Jeg skulle checke om du havde nogle superpoint, og så så at der var jubilæum, det er snart 2 måneder siden at printeren kom til at virke du blev vist medlem på grund af den

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-05-09 23:27

Du har helt ret. Det var på grund af Ø + ø. (Og det har jeg takket dig nok for ). Og helt oprigtigt så synes jeg, at det er ski herligt at deltage her på Kandu, og en gang imellem at kunne hjælpe andre, som andre i tidens løb har hjulpet mig.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-09 00:02

Citat
Og det har jeg takket dig nok for

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-05-09 00:13

Citat
Altså o.v.n.
Er du troldmand eller hvad? Jeg har dæleme søgt her og der og alle vegne. jeg har endda telefoneret med HP (Der blev jeg bare opfordret til at opsøge en forhandler . Stor hjælp). Nå, men nu har jeg hentet de drivere, som du har linket til, og når det bliver lyst, vil jeg se om de virker, så jeg måske kan skrive ø fra dos igen. Foreløbig tusind tak og godnat.
Og du fik skisme alle de point, jeg havde på det tidspunkt .
Citat
:~:-O:||
Eller er du ude efter flere . Jeg har jo nok at ta af, selv efter den korte tid, jeg har været Superbruger .Er du forresten af hankøn eller hunkøn .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-05-09 00:19

Hej igen. Kan du lige ha den godhed og kaste et blik på dette her:
Citat
byttet om på c og d drev
Fra : rodehovede Vist : 38 gange
20 point
Dato : 24-05-09 22:53

--------------------------------------------------------------------------------
hej!

jeg er kommet til at tage nogle filer og mapper fra c drevet og flyttet dem ogver i d drevet.
har så flyttet dem tilbage igen.

hvad gør jeg for at få min pc til at opføre sig normalt igen?!

den kan ikke så meget efter jeg gjorde dette stunt.

Mvh rodehovede

Og lige om lidt høvler jeg i seng .

Mkh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-09 00:22

Jamen heller22 jeg driller, jeg har fået alle tænkelige taksigelser dengang dem går jeg nemlig mere op i end point, at hjælpe en taknemmelig gør mig mange gange svarer jeg heller ikke i point spørgsmål som o.vn. kig ind, og lignende, ved egentlig ikke hvorfor jeg gjorde en forskel her men vi fik da en lille snak ud af det, selv om gwh sin skønheds søvn, til det sidste spørgsmål: kan du ikke se på hvor køn jeg er på min avatar

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-09 00:24

Nixen bixen jeg vil ikke ofre mine dyre spørgepoint på det, du har fået dine point og er den eneste ud over spørger, som kan læse spørgsmålet uden at det koster en halv bondegård

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-05-09 00:33

Mht. avatar: Nåhr ja. Den havde jeg ikke lige fanget, bondemand . Og så har du det lissom mig, med det at hjælpe andre .

Jeg kan godt se, at det var tarveligt af mig at spørge dig, om det med ombytning af c og d. Du har jo næsten heller ingen point at rutte med. Kun 144154 (Du må da være øm i rumpetten af al det rytteri )

Og nu lukker jeg ned for natten, skal op kl. 0700

C U

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-05-09 00:36

Lige en sidste en om Avatar: Jeg er IKKE en glad kineser-kanin .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-09 00:41

Citat
Jeg er IKKE en glad kineser-kanin
øv det troede jeg lige og så er der altså forskel på superpoint og de spørgepoint man får 20 af hver gang man logger ind på Kandu, mine spørgepoint er i bund, jeg spørger meget og bruger altid næsten alle mine point
Jeg skal IKKE op klokken 7

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 25-05-09 01:03

Citat
Min beskedne hjælp behøver du ikke at oprette en tråd for
en`bliver sikkert mistænkt for at være point jæger

Du får skam "kun" de point af mig, ganske enkelt fordi, de er dig så velfortjent.
Mvh. gwh

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 25-05-09 01:04

Tak for svaret o.v.n..
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-09 01:15

Selv tak - kom igen en anden gang, du behøver ikke vente til computeren går ned