/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
billed visning i vista
Fra : onkelkeld
Vist : 617 gange
100 point
Dato : 24-05-09 18:31

Når jeg vil se mine billeder , i mappen billeder, kommer der blot iconer frem , jeg kan ikke se selve billedet.
Og ja jeg har andre programmer hvor jeg kan se billederne, men det var nu rart om jeg lige som i xp, bare kan se mine billeder når jeg går ind i mappen i vista.
Er der en som ved hvor mine indstillinger er gået galt ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-05-09 18:45

Tryk på pilen ved siden af Visninger og du kan vælge flere indstillinger, bla Store Ikoner

Kommentar
Fra : lwj

Dato : 24-05-09 18:48

Du skal op og trykke på den blå knap"Visninger"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-05-09 19:01

Og hvis du dobbeltklikker på et billede i stifinder åbnes billedevisning, og du kan med piltasterne skifte billede.

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 24-05-09 19:28

jeg har måske udtrykt mig forkert, der kommer kun vindows iconet for billeder frem, og ikke selve billedet , når jeg går ind i billed mappen, og ja jeg kan let øndre på visning , stor og små iconer og flise osv., men jeg vil gerne se billederne med det samme, og ikk først når jeg trykker på et icon,

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 24-05-09 19:40

I stifinder, gå til organiser, vælg Mappe- og søgeindstillinger
vælg fanen Vis, rul ned til Vis altid ikoner, aldrig miniaturer
fjern flueben, ok

Godkendelse af svar
Fra : onkelkeld

Dato : 24-05-09 20:15

Tak for svaret Klaudi.
Det var lige det der skulle til, tænkte sgu nok, at der her inde sad et klogt hoved.
Tusinde Tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-05-09 20:29

Velbekomme