/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke logge ind på Vista
Fra : Gulvmesteren
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 24-05-09 18:07

Min datter kan lige pludselig ikke logge ind på sin computer. Hverken med kodeord eller finger-sweep. Hun får beskeden "brugerprofil kan ikke åbnes".
Der må da være en anden måde at komme ind på, uden at skulle slette alt!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-09 18:16

Ja - lad admin logge ind og slette brugerprofilen - derefter kan så oprettes igen...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-05-09 18:46

Du har vel lavet en brugerkonto til din datter, og har selv en administrator konto. Det er den du skal logge ind med og ændre din datters koder

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-05-09 19:24

ja det kan godt klares, men det skal fixes ved at rette lidt i registeringsdatasen.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-05-09 19:30

det har ikke noget med koder og gøre, det er ved en nedlukningsfejl at skaden er sket. Der er blevet byttet rundt på nogen værdier i regedit for den pågældende brugerprofil. for at løse det skal der være en anden brugerprofil der kan logge ind i fejlsikret tilstand.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-09 19:46

Hvorfor dog i fejlsikret - admin kan da bare logge ind....