/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
vædemål
Fra : pbs92
Vist : 348 gange
15 point
Dato : 24-05-09 15:43

mig og min ven har et lille vædemål

han mener det er muligt at starte sit eget firma og tilmelde sig dbu som en normal fodbold klub

hvor jeg mener det ikke kan lade sig gøre da det jo er en forringe der skal til og hvis man skal eje en klub skal der være børs norter eller andet

håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 24-05-09 16:12

Citat
han mener det er muligt at starte sit eget firma og tilmelde sig dbu

ja det kan man

Hvor gammel er du og din ven ???????????

Jeg håber ikke at det er de store summe der her er invoædveret i vædde målet

"" forringe "" du mener forening ???

man behøver ikke at være børs noteret, fra start., men senere hvis det går kluben godt

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-05-09 18:31

Man behøver ikke være børsnoteret uanset hvordan det går, men om du kan få optaget en klub i DBU kommer jo lidt an på DBU's betingelser, jeg er ret sikker på de stiller nogle krav der skal opfyldes

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-05-09 22:19

Citat
han mener det er muligt at starte sit eget firma og tilmelde sig dbu som en normal fodbold klub

Nej det kan man ikke.

Citat
hvor jeg mener det ikke kan lade sig gøre da det jo er en forening der skal til

Ja det er en forening som evt. kan optages under DBU.

Men det bliver den ikke professionel af..................... altså du kan ikke eje den sådan lige med det samme.

Der er lang vej.