/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
hjælp jeg behøve advokat NU..
Fra : jik57
Vist : 993 gange
20 point
Dato : 23-05-09 19:51

hvem kan hjælpe mig, behøver en advokat nu, hurtigt. en der er skrap, seriøs og hurtig, hjæææælp...

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 23-05-09 19:56

der er mange tusindere i dk,,

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-05-09 19:56

Hvor i landet?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-05-09 19:57

...hvilket speciale?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-05-09 19:57

Jamen så henvend dig dog til en advokat på mandag. Du tror da ikke der er fri advokatvagt på Kandu

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 23-05-09 20:10

Ja, det er svært at vide om man kan hjælpe, når man ikke ved hvad det drejer sig om.

Kommentar
Fra : jik57

Dato : 23-05-09 20:27

det er om aktieoverdragelse i transportbranchen, om selskyldnerkaution og om kontraktsvindel, jeg er en dum og snil person som er blevet offer for en person som kun vil bruge mig til at tømme et transportfirma for verdier og så lade mig stå tilbage som sorteper, og dette har jeg desværre optaget for sent, for jeg ville bare hjælpe og være flink, men er nu kommet stygt i klemme. behøver en hurtig og stærk advokat.

Kommentar
Fra : jik57

Dato : 23-05-09 20:29

det er nok for farligt at skrive mere her om det, inden jeg finder en advokat der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : jik57

Dato : 23-05-09 20:32

jeg bor i jylland, men opdraget bliver nok i nordjylland...

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 20 point
Dato : 23-05-09 20:56

tag kontakt til jan poulsen i ålestrup. han vinder alle de sager han har. han er bindegal, men mindst ligeså dygtig som gal.
og hvis det er poul larsen du er kommet i kløerne på, kan du glemme alt om dine penge.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-09 21:00

lyder mere som en politisag

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-05-09 21:03

Hvis det ikke er en politisag så bliver det.

Har Du adgang til Din og modpartens konti så spær dem nu !!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-09 21:05

Citat
jeg er en dum og snil person som er blevet offer for en person som kun vil bruge mig til at tømme et transportfirma for verdier og så lade mig stå tilbage som sorteper, og dette har jeg desværre optaget for sent, for jeg ville bare hjælpe og være flink, men er nu kommet stygt i klemme.

Det kunne jo være du ikke har forstået sagen ret.

Du siger jo selv, dum.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 23-05-09 21:07

man må da håbe det ikke er egon olsen

Godkendelse af svar
Fra : jik57

Dato : 23-05-09 21:13

Tak for svaret trimare46.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 23-05-09 21:13

Politiet og så min bare r------
prøv om du ikke kan lokke Jan som der bliver nævnt
han er typen lidt langsom, men så tilgengæld rytter han hele hår prakten
i nord jylland ved du sq ikke om politiet ikke er medsvorne, så væk med dem der.
håber at du finder en løsning, når det har noget at gøre med nordjylland,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-05-09 21:18

Er det en forsvarsadvokat i tilfælde af egen indblanding eller en der kan troppe op med foged ??

Hvis Du virkelig er desperat så grib telefonbogen og ring til advokaters privatnumre hvis det står, eller de har omstilling til privat. Muligvis bliver nogle af dem pissesure over at blive ringet op.

Glem politiet i Aalborg, de mandsopdækker en flok rockere der er til karneval.......ølmavedans blandt gyngende babser.

Kommentar
Fra : jik57

Dato : 23-05-09 23:23

tak for ale svar, jeg har taget kontakt med JP,så får vi se om der sker noget....