/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Skingurs Søndags Smalltalk del II
Fra : skingur
Vist : 415 gange
1 point
Dato : 07-04-03 21:58

Godaften & hjerteligt velkommen i dette forum som er frit, bare tonen er ordentlig!
Dette forum er for dem der ikke kan lade være med at sniksnakkesmalltalke i pæne menneskers seriøst mente indlæg.,,
M.a.o. HER MÅ SMALLTALKES!!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 22:02

Knock... knock...

Christina, for ikke at miste points, så ku' du jo overføre dem til gemalen
Skal liiige hen og opvarme CD'en med WinXP og montere et nedløbsrør på DG's computer

Kommentar
Fra : BYLDER

Dato : 07-04-03 22:06

ja clan den omgang med whiskey lyder lovende. tilstået jeg kender ikke crown royal, men jeg kender Glenlivet som jeg må tilstå er en fristelse.

jesper (ja det var gemalen)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 22:07

hej... nej, af princip forbliver den åben... tidligere besøgene i smalltalkcorneret skal ikke betale for at sniksnakke videre! De skal have mulkigheden for at se hvor tråden fortsætter...og kandu skal se, at det med at oprette et smalltalkcorner ikke er for sjov.. hvordan sender vi dem forresten den gamle tråd?

Gemalen sidder og nærstuderer dine whiskyer..

Jeg foretrækker en Tullamoore Dew... med MASSER af puddersukker, kaffe og flødeskum...uhm!!! Fryser stadig efter at have været i skoven med hesten for snart mange timer siden...ku godt nappe et par Irishes eller to...! ]-(

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 22:09

he he... sikike da en masse tilståelser fra gemalens side... det er altså ikke mig, der har døbt ham "bylder"... ret ucharmerende....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 22:16

Har I bemærket hvor stille, der har været i "tips & trick" i dag? Efter den hede omgang tør man jo dårligt skrive nogen... ikke at jeg ikke har blandet mig, for det har jeg..men alligevel!!! Nå, jeg har heller ikke noget at byde ind med... jo, en god opskrift på syltede blommer, men det er jo ligesom ikke liiige tidspunktet!

Hold op mand... jeg er den FØDTE smalltalker

mmm... jeg ku godt spise noget slik og ryge nogen smøger og drikke noget kaffe med noget i...!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 22:17

Hej Jesper

Glenlivet er skam en af de go'e (i min verden) men den kan ikke helt måle sig med Crown Royal... og med skam i sindet må jeg indrømme at den er fra Canada - aldrig før har jeg smagt så fløjelsblød en whiskey... og jeg har smagt rigtigt mange - også af dem man kun prøver/har råd til en gang i livet, men CR får stadigvæk 10 ud af 10 mulige.

Hils lillemor... jeg må hellere hen og forsøge at få liv i bæstet (computeren) henne på bordet. Den er lovet færdig til i morgen tidligt, men nu er den da begyndt at tygge i XP så mon ikke der er lys i lamperne.

Søren

NB: Skal nok gemme en smagsprøve til dig

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 22:18

LILLEMOR???? Næ nu har jeg aldrig & må jeg be om mine himmelblå osv...grrrrr

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 22:22

Den 'gamle tråd' (kigger ned af mig selv) *GG * nå men den er http://www.kandu.dk/dk/spg/13540

Christina... helt enig i det med 'small-talk'. Hvis vi kigger på besøgstallet 636 så er der UTROLIGT stille af et 'spørgeforum' at være. De sidste 25 flytter sig næsten ikke.

Nu må jeg altså i gang med den PC... når jeg lover noget, så holder jeg det

Hygge til jer begge
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 22:37

Hovsa... det må du da undskylde, det var ikke ment som så'n, men Christina, Chris, Lillemor (her ku' jeg godt rulle ærmerne op på charme-skjorten)... men ta' den her til dig "kært barn har mange navne"... og så liiige for at forebygge - jeg ved godt du ikke er et 'barn' *GGG *

Knuzer...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 22:46

åååårhhh... lidt barn er man vel altid (Jeg er... og man er vel altid sine forældres barn... min mor skriver ihvertfald "hej barn" i sine mails til mig...)
På seminariet kan jeg ind i mellem blive bekymret over mine -til tider- ret barnlige reaktioner...som fx i natur & teknik (mit liniefag) hvor jeg af og til får lige præcis DEN følelse af "årh naaaj, det giiiider jeg ikke", som jeg havde i 6. klasse...

Så jo!!! Jeg er bare et kært lille barn med en 30 årig evighedsstuderende viklet uden om.... blink blink

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 22:47

...især hvis man får knuzere...

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 22:49

hey, så er jeg lige inde og snuse lidt her i del 2. HAvde glemt og fjerne fluebenet, så jeg havde lige lidt over 100 mails der skulle væk, da min mailbox, syntes at ville bræække sig, hvis jeg ikke tømte den.

Men til dig Skingur, så har jeg lige overstået en GRUFUL bihulebetændelse (det var ved at gå gennem skillevæggen, og ned til øjet, hvilket ville sige, at jeg skulle have været opreret.....alt det bare fordi jeg troede det var sommer, og gik i tøj derefter), så skal du snakke med din læge, og få noget picelin, DET HJÆLPER gevaldigt. Og køb evt. noget rebenea (eller hvad det nu hedder) solbærsaft, og bland det op med kogende vand (1:5, men er du meget syg 1:4, står snotten ud af næsen og er din eneste luftvej gennem den ømme hals, ja så synes jeg du bare skulle varmesaften op *gg*). Det smager dejligt, og varmer godt, dyp evt. nogle kiks i den varme saft, så er det lidt sjovere, end bare at skulle drikke e masse varm saft. God bedring med det, for det er absolut ikke sjovt med bihulebetændelse

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 22:53

uha zero (får vi ikke et menneskenavn på banen?) sikke da en omgang...gys! Min er nu ikke så slem, er bare gevaldigt øm i den ene bihule... men skal da ind til doktormanden imorgen! Jeg får det næsten altid når jeg er forkølet..øv! Jeg troede nu heller ikke, det ville være så koldt i skoven med hesten idag..men det var det!!!
Ellers har jeg det efterhånden rigtig fint..kan smage min mad fx!!!!!
Christina

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 23:08

At kunne smage hvad man spiser er altid en god ting, eller kunne man jo bare spise på McD. Nå men et menneske navn, jeg må sige at denne mystik omkring navnene kan jeg lide, da man derfor ikke kan pakke en kommentar ind, så den passer til kønnet, men så skid da være med det mit navn er........

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 23:09

........tra trada da da daaaaaa....Peter ( og der skulle ikke stået ...skid være..., men ...skidt være...)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 23:10

zero... du er af hankøn!

og..... (piv) jeg kan faktisk godt LIDE McD... pinligt, I know....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 23:11

det var da sjovt... jeg overvejede at skrive "du er af hankøn og hedder garanteret peter..funny...

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 23:15

hvad er der galt med det navn, siden du siger "garanteret peter", og ja, jeg spiser da også på McD, når jeg er i kanten af hungersnød, og der ligger 21kr. i lommen til tre ham.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-04-03 23:15

Jeg hopper lige ind, inden jeg lukker ned.
Emesen.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 23:16

pl, send mig en ordbog, jeg staver jo som en jeg ved ikke hvad!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 23:17

hej eyvind..eller rettere, godaften!!!

Peter..der er IKKE noget galt i at hedde peter...det var da bare sjovt at jeg tænkte at det hed du nok...

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 23:18

ja det var egentlig lol, og godaften til emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 23:21

du loller bare peter.....
eyvind, jeg har hugget din ryge-smiley....

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 23:22

yeah, ssmoookinn

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 23:31

prøv lige at se datoen på dette indlæg, den holder vist ikke helt http://www.kandu.dk/dk/news/286828/groupid/30610

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 23:33

næh.. det var da mystisk..eller også er ALLE ANDRE bagud.. så kommer jeg for sent til min mors fødselsdag...troede ellers først, det var imorgen!!!!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 23:35

men da tillykke med hende, det er altid rart at have fødselsdag, glæder mig da til min egen .

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 23:39

jeg blev 30 sidst... tror på en måde det er værre at blive 31..men nu får vi se..der er læænge til endnu!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 23:40

nååå mine damer og herrer, jeg tror min pude kalder på mig, så go'nat herfra

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 23:41

ja...skal osse have taget mig sammen..godnat

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-04-03 23:44

sleep tight, og held og lykke hos medicinmanden, men hsuk hvad jeg sagde med den der stroherrom, har hørt mange gode historier om hvordan det virker. Har aldrig selv prøvet, da jeg ikke har kunne få fat i det.

Over and out

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 07-04-03 23:53

Her går det jo godt. Det er rart at se når noget fungerer.
rfou

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-04-03 08:24

ajj hvor hyggeligt, jeg vil da liiige starte "lillesnakken" op igen og sige go´morn til alle. Jeg er bare så super frisk her til morgen, kom allerede iseng kl. 23.00 igår..meget usædvanligt Grund: Vi er ved at renovere min ene søns værelse, og min husband malede radiator...wow...det er seje ting, han lallede hele aftenen og pludselig skulle han bare iseng, fuldstændig færdig. Oki, han havde også været igang hele dagen og aftenen , så det kan man vel egentlig godt forstå. Så var det at jeg også liiige greb chancen for at få mig en god nattesøvn.
Og jeg vil da osse fortælle at jeg hedder Sus
Morgenkram til alle
Fra Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-04-03 09:47

godmorgen..formiddag...
blev hjemme fra seminariet, skal have fat i doktormanden...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-04-03 11:22

udover det skal jeg også til min mors fødselsdag! Hva skal jeg købe til hende? Hun har lige fået en islandsk hest, som hun selvfølgelig har købt en masse udstyr til... havde ellers været rart om man kunne gi hende noget til den!!!

Det må ikke være ret dyrt...
CHristina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-04-03 12:12

jeg kører nu, kan I have det så smukt allesammen...
kigger ind i aften og læser alle smalltalkindlæggene!!

Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-04-03 17:36

Jeg har prøvet stroherrom, eller hvad det nu hedder.
En dag kom min søn hjem med noget af det her rom, jeg kendte det ikke, og skulle lige smage. Det er stærkt sagde han, men "gi' mig lige et glas, det er vel ikke noget sæligt", og jeg kan lige fortælle, at det er det. 80 % skal man ikke lige drikke.
Emesen.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-04-03 22:46

nu sagde jeg jo også at der MAX skulle drikkes to shots. Men jo den er MEGET stærk, og har da hørt div. sjove historier med den rom indblandet.
Nu siger du jo også et glas, så skal jeg da lige høre om det var et nårmalt vandglas med ren rom (ikke hel fyldt sæ'fø'li'), eller var det blandet op med noget. Men uanset hvad, så hjælper det på en snuge

Hilsen ZeroXP - der snart skulle tage og få fat i en flaske af den rom han taler så meget om

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-04-03 01:56

hej og godnat igen! Er kommet hjem, er træt, men det var skide (undskyld) hyggeligt!!

Nu er jeg bare RIGTIG træt!!!!

Og Søren (CLAN) hvis du når at få en sidste bemærkning med: God tur, "ses" om tre uger... og de går jo hurtigt! Kig efter Skingurs Søndags.... del tjaaaeee, hvad når vi mon op på?

stay tune, Christina

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 1 point
Dato : 10-04-03 18:50

Til Skingur!
kolon,tankestreg,højre parantes Glad
kolon,tankestreg,2 højre parantes Meget glad
kolon,tankestreg,2 venstre parantes Misfornøjet
kolon,tankestreg,stort D Hahahaha
Rasende men den har du ikke brug for
kolon,tankestreg,lille c Ked af det
kolon,tankestreg,venstre firkantet parantes Surmuler
kolon,tankestreg,venstre parantes Sur
kolon,tankestreg,højre parantes,venstre parantes Snakker
kolon,tankestreg,lille p Rækker tunge
semikolon,tankestreg,højre parantes Blink
kolon,lille o,højre parantes Glad m/rød næse
kolon,lille o,2 højre parantes Meget glad m/rød næse
kolon,lille o,stort D Hahahaha m/rød næse
kolon,lille o,2 venstre parantes Misfornøjet m/rød næse
Rasende m/rød næse har du ikke brug for
kolon,lille o,lille c Ked af det m/rød næse
kolon,lille o,venstre firkant parantes Surmuler m/rød næse
kolon,lille o,venstre parantes Sur m/rød næse
kolon,lille o,venstre parantes,højre parantes Snakker m/rød næse
kolon,lille o,lille p Rækker tunge m/rød næse
semikolon,lille o,højre parantes Blink m/rød næse
kolon,tankestreg,stort S Du er sørme skæg, hva (Fnollerpige)
kolon,tankestreg,stort B, Hmmmm, ikk' godt! (Fnollerpige)
8,tankestreg,venstre parantes Nørd i tvivl! (Fnollerpige)
8,tankestreg,højre parantes Selvsikker nørd (Fnollerpige)
kolon,tankestreg,stort O Aii, er det rigtigt (Fnollerpige)
stort V,tankestreg,højreparantes Ikke en kinamands chance!!! (Fnollerpige)
kolon,tankestreg,procent Tak for hjælpen (Fnollerpige)
kolon,tankestreg,stort V Waaauw (Fnollerpige)
kolon,tankestreg,stort Z Flov (Fnollerpige)
kolon,tankestreg,mindre end,mere end Kedligt (Fnollerpige)
kolon,tankestreg,udråbstegn Rolig hjælpen er på vej (Fnollerpige)
stort P,tankestreg,skråstreg Stikker snotten i alting (Fnollerpige)
nummertegn,tankestreg,højre parantes Klovn (Fnollerpige)
kolon,tankestreg,stort X Du gør mig syg (Fnollerpige)
højre firkant parantes,tankestreg,højre parantes Djævel (Gandalf)
Det var så det. Du kan markere hele indlæget og kopiere over i word, men der kan du nok ikke se figurerne så derfor er der også tekst.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-04-03 22:38

Ih eyvind, jeg gjorde store da jeg fik din kommentar.. jeg har nemlig været lidt på hvordan jeg skulle lave dem! Jeg er ikke længere og er igen en der !

kh Christina der nu er

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-04-03 19:06

Der skete lige en af de sædvanelige Microsoft fejl nr. "40"
kolon,tankestreg,højre parantes,venstre parantes Snakker
rettes til
kolon,tankestreg,venstre parantes,højre parantes
Emesen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-03 17:47

En lille påskehilsen her fra Nordsøen

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 13-04-03 18:16

hva CLAN, hvordan gik turen på vandet, "gik" det godt.

Og god påske da

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-03 19:56

Lige nu tror jeg Clan "går" på opdagelse i alle sine hængende svar/kommentarer.
Det er også en god ting med lidt oprydning.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 14-04-03 00:37

Tak for svaret eyvind... jeg holder mest af den lille røde djævel og ryge-smileyen!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-04-03 16:31

Selv tak - det er nok fordi du har set at jeg har været inde og stemme på dit tip.
Emesen.