/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Billig webshop hvor!!!???
Fra : theill
Vist : 1788 gange
200 point
Dato : 23-05-09 13:15

Hej.

Jeg vil til at starte en webshop.

Men jeg synes det er lidt meget til en start at smide 5.000,- efter sådan en.
Så har kigget lidt rundt efter noget billiger men synes alt hvad jeg finder koster omkring de 5.000,-

Nogen der ved hvor man kan finde en??? (til under 5.000,-)

Har fundet nogen billige inde på qxl men synes det er noget jusk at finde rundt i...
Så har jeg fundet nogle steder hvor man kan "leje" en og betaler pr. md.
Men det har ikke rigtig interresse.

Så hvis der er nogen der ved hvor man kan få lavet en billig webshop høre jeg gerne.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-05-09 13:26

jeg har et hosting miljø og jeg hoster da gerne din shop, jeg har desværre ikke nogen skabelon som du kan bruge, men jeg hjælper dig gerne med at tilpasse den du finde, ellers er der jo også den mulighed at du får lavet en som passer præcist til dit behov.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 23-05-09 13:29

Du kan jo altid starte med en 123 hjemmeside. Den koster ca. 170 kr. i kvartalet, og så skal du betale 40 kr. årligt for at have dit eget domæne - hvis du vil.

Vi har en shop igennem Dandomain, og det er rigtig godt. Det koster ca. 1500 i kvartalet, men er pengene værd. Det er nemt at navigere rundt i. Så kommer der selvfølgelig ekstra moduler til fx PBS, og mange andre. Men det er jo ikke sikkert, du har brug for dem.

Vi er i hvert fald godt tilfredse. De har hotline, hvor du kan skrive spørgsmål til dem døgnet rundt, hvilket man, især i starten, kan have stor gavn af. Jeg kan kun anbefale Dandomain. Men det kommer jo også an på, hvad du skal sælge... hvis du er momsregistreret er 123 hjemmeside en rigtig dårlig idé, for der kan du ikke få PBS betaling. Det er de færreste der vil betale med bankoverførsel, fordi det virker lidt uprofessionelt i vore dage....

Held og lykke

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 23-05-09 14:49

http://www.amino.dk/forums/t/60137.aspx

Aner ikke om det er noget, men så lige denne rekvalme på Amino...

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 24-05-09 06:50

Kender én der har sin webshop hos http://www.bricksite.com/main/home , og hun er meget tilfreds med deres løsning!
Man køber de moduler man har brug for til sin side for et engangsbeløb, og kan tilvælge flere undervejs!

Kig under tilvalgsmoduler!

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 24-05-09 10:21

Bricksite har jeg brugt i mange år og været super glad for dette. Det er meget billigt med 600 kr for et år for at få et betalingsmodul, men der er uoverskueligt hvad det reelt koster - se her:http://www.bricksite.com/Bricksite/Mediafiles/Docs/Vejledning_kortbetaling.pdf .
Derudover skal der tillægges en indkøbskurv til 199 som engangsbeløb.
Hvis man kan nøjes med paypal er det ca 350 som engangsbeløb og virker mere egnet i forhold til hvor seriøs hjemmesiden kommer til at fremstå.

Ulæmpen ved bricksite er at det er skabeloner som man ikke kan ændre det store i. Man kan godt betale sig fra at få sin egen side (og et nemt domæne overført), men så er priserne nogle helt andre. I det hele taget synes jeg bricksite er godt til hobby - fx koster det 1500,- at fjerne linket til bricksite selv.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 25-05-09 13:11

Jeg ville da begynde a<t kigge lidt efter dine egen erfaringer - og hvis du har leget med html/hjkemmesider - så er der masser af muligheder og kan reelt hoste den på egen server i hjemmet hvis man ønsker dette.
Men som OpenSource kode er der masser:
www.prestashop.com
www.phpbb.com

Jeg undersøgte det tidligere for andre - og der var det ialt omkring 500kr for betalingsgateway til hjemmesiden, resten kan man reelt lave selv (så kommer webhotel og domæne) alt efter hvad man ønsker der

Kommentar
Fra : jomfruane