/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Facebook - oprette gruppe
Fra : snerose
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 23-05-09 11:24

Jeg har fundet et mindre antal af klassekammerater på Facebook, og vil nu gerne lave en gruppe for klassen, så vi måske kan finde flere fra dengang.

Er nogle der ved hvordan man laver sådan er gruppe?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-05-09 11:36

Hvis du er logget på FB, så klikker du på ikonet grupper - det er 2 silhuetter ved siden af hinanden.
Når er på gruppesiden, er der en link for oven til højre "opret ny gruppe" - Viola

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 23-05-09 11:45

Jeg kan ikke finde de ikoner, du omtaler..... Hvor er de henne?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-05-09 11:54

I nederste venstre hjørne

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 23-05-09 12:37

Jeg har selv fundet ud af det under "hjælp", hvor det viste sig, at mange havde det samme problem, men hvor jeg fandt et direkte link.

Annuller spørgsmålet
Fra : snerose

Dato : 23-05-09 12:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg har selv fundet ud af problemet. Facebook er netop blevet revideret, således at det på nogle områder er mere besværligt at navigere rundt i. Men fandt et link under "hjælp", som jeg straks kunne bruge.

Linket indsættes her: http://www.facebook.com/groups/create.php