/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
temaer til sony ericsson T310
Fra : ryan1
Vist : 320 gange
10 point
Dato : 07-04-03 21:02

Hvordan overfører jeg temaer til min mobil t310, hvis jeg har downloatet det fra esato.com. Findes der et softwaer der kan gøre det, leg har selv en data-kabel, og jeg kan også godt overføre billeder, med sony ericsson image editor, men den kan kun overføre billeder, findes der ikke et godt softwear der kan bruger til at overføre ting til sin mobil (sony ericsson T310)
ER DER IKKE NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG !!!!

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 09-04-03 13:24

jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem, men du kan hjælpe mig hvis du vil. Vil du ikke skrive lidt om din T310 jeg overvejer nemlig selv at købe en. Altså hvor god er skærmen og menuerne og sådan. ER ked af ikke at kunne hjælpe dig, men håber inderligt på at du vil hjælpe mig lidt!

Kommentar
Fra : colombo

Dato : 15-04-03 15:47

prøv at gå ind i www.sonyericsson.com/fun eller wap.sonyericsson.com
der kan du downloade en masse polyfoniske ringetoner, MMS Billeder, Temaer....

Kommentar
Fra : jenkins

Dato : 05-05-03 19:41

Inde på esato.com er der vist nok et program der hedder themeeditor og der burde man kunne gøre det.