/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvem er fuld af løgn?
Fra : bb1
Vist : 624 gange
50 point
Dato : 23-05-09 00:31

At Tonganeseren er fuld af løgn er forlængst fast slået, men at han er så dum så han forsøger at påstå det modsatte. Det fortæller mere om ham end om mig!!

Her er hvad der står under de tråde, som han opretter og det gælder dem alle:

bb1, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af Tonganeseren, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Så mit spøgsmål er: Hvem er det der lyver???????????????????????????

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 23-05-09 00:42

NU igennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

SMUTTER.

TROEDE ALT

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-05-09 07:04

Desværre er det nødvendigt. Når Tombaneseren opretter nye tråde, som jeg ikke kan kommentere.
Selv om han hårdnakket påstår det modsatte..

Det er nødvendigt at vise, hvem det er der bekriger hvem...
Det er nødvendig at bevise, hvem det er der lyver..
Det er nødvendig at vise, hvor kloge hylerne er...
Det er nødvendig at vise, at flere af dem benytter sig af tidtler, som de slet ikke kan udfylde..
Det er nødvendig at vise, at deres faktuelle viden ofte er meget ringe.
Det er nødvendig at vise, at det eneste de mestre er personfnidder og at svine andre til i et sprog, der tydeligt viser, hvilke personer de er...
Det er nødvendig at vise, at de alle er medlemmer af D.L.S. ( Og hvorfor så det - Jo de er ikke velkommen andre steder )

Ja, det er simpelthen også nødvendig fordi KanDus amin ikke vil håndhæve, at bruger profilen udfyldes i overensstemmelse med sandheden. Navn, adresse ect.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-05-09 08:18

Du kan da bare ignorere dem.
Da du selv har blacklistet dem, dør det i så fald ud af sig selv.
Hvor svært kan det være.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-09 08:26

bla bla bla

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 23-05-09 08:28

Falsk anmeldelse koster min. 20 dage i ene rum, uden næsten mad og drikke, Kandu,s bruger sider. TV mm.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 23-05-09 08:35

løgn?
Fra : bb1 er et meget farligt ord at bruge på sine omgivelser, påstanden kan koste vedkommende meget dyrt,
forslag i stedet for løgn: ""der er nok ikke noget af det som passer,""

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-05-09 09:02

Citat
Det er nødvendigt at vise, hvem det er der bekriger hvem...
Det er nødvendig at bevise, hvem det er der lyver..
Det er nødvendig at vise, hvor kloge hylerne er...
Det er nødvendig at vise, at flere af dem benytter sig af tidtler, som de slet ikke kan udfylde..
Det er nødvendig at vise, at deres faktuelle viden ofte er meget ringe.
Det er nødvendig at vise, at det eneste de mestre er personfnidder og at svine andre til i et sprog, der tydeligt viser, hvilke personer de er...
Det er nødvendig at vise, at de alle er medlemmer af D.L.S. ( Og hvorfor så det - Jo de er ikke velkommen andre steder )

Ja, det er simpelthen også nødvendig fordi KanDus amin ikke vil håndhæve, at bruger profilen udfyldes i overensstemmelse med sandheden. Navn, adresse ect.

VED du HVAD "NØDVÆNDIGT" betyder

Ellers kan biblioteket være til STOR hjælp

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-05-09 12:52

refi har du problemer med at forstå meningen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-05-09 15:52

JA...

Det GIVER INGEN mening

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-05-09 16:45

- refi, det er der ikke noget der har gjort endnu fra den kant...

God weekend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-05-09 19:24

Citat
det er simpelthen også nødvendig fordi KanDus amin ikke vil håndhæve, at bruger profilen udfyldes i overensstemmelse med sandheden. Navn, adresse ect.

Har du indsigt i de personlige oplysninger, som brugerne skal gi' til kandu ?????????? , men som andre brugere ikke kan se ????????????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-05-09 23:49

ans. Hvad mener du?

Alle og enhver kan oprette sig som bruger uden at udfylde deres profil. Den profil som alle kan se ved at klikke på "Brugernavnet".

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-05-09 06:47

Ingen kan oprette sig uden at udfylde sin profil med navn, adr. og e.mail, men den er skjult for alle andre end dig selv og teamet bag kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-05-09 08:16

Citat
ans. Hvad mener du?

Hvis du klikker på din egen profil, så vil du se, at der står

[/citat]
Personlige oplysninger

--------------------------------------------------------------------------------
De personlige oplysninger vil ikke kunne ses af andre brugere af kandu.dk.
[/citat]

De personlige oplysninger er navn, adresse og e-mail.

Resten, på nær dine ledige point, kan andre brugere se.

Hvis kandu gjorde det tilgængeligt, at alle brugere kunne se de andre brugeres personlige oplysninger, så ville de få en sag på halsen, da det er ulovligt.

Dabj

Jeg tror ikke almindelige brugere skal oplyse om navn og adresse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-09 08:44

Selv de PERSONLIGE oplysninger som navn og adresse - BEHØVER ikke være rigtige...

Der kan stå hvad som helst løgn og latin....

Du vil så bare aldrig kunne modtage en såkaldt præmie

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-05-09 10:14

->ans
Kan ikke længere huske det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-05-09 13:20

refi

Citat
Selv de PERSONLIGE oplysninger som navn og adresse - BEHØVER ikke være rigtige...

Der kan stå hvad som helst løgn og latin....

Det har du ret i, men det kan bb1 ikke se

Citat
Du vil så bare aldrig kunne modtage en såkaldt præmie

Joooo så skriver man bare "sin" rigtige adresse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-09 13:21

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-09 13:23

I tilfælde af jeg vinder - vent venligst med at sende præmien - jeg skal lige nå at rette oplysningerne

Det er jo det Kandu har gjort i ÅREVIS - VENTET

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-06-09 23:10

Hvem var det så der var fuld af løgn: E.B.Berthelsen alis Tonganeseren.....

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 11-06-09 21:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål