/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
paypal
Fra : chicapigen
Vist : 846 gange
200 point
Dato : 22-05-09 18:10

hejsa

jeg har tilmeldt mig det der hedder pay pal og vil bruge det når jeg handler over nettet . feks på qxl. jeg har nu vundet en auktion hos et tysk firma og har betalt via pay pal i danske kroner og sendt den afsted . men bagefter opdager jeg der står at det skal betales i euro . jeg har været inde og kigge men kan ikke finde nogen steder jeg kan annullere det og lave den forfra , er der nogen der ved om man kan det ?? eller skal jeg vente til sælger evt. afviser betalingen ?

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 18:13

Rolig nu, sælger skal nok reagerer, ingen tvivl om det

Underligt at betalingen er accepteret?

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 22-05-09 18:18

nordsted1. der står flg. status gennemført fra mit visakort og status uafhentet hos sælgeren

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 22-05-09 18:59

Når betalingen er gennemført, så hører du fra sælger, hvis han ikke kan finde ud af det

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 22-05-09 19:10

PayPal-dom stiller forbrugerne ringe - Forbrugerrådet16. jan 2009 ... Pas på, hvis du handler på internettet og bruger en betalingsformidler som PayPal. Du risikerer nemlig, at dine penge går tabt, ...

mvh
vic 2000

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 22-05-09 19:17

Tak for svaret Nordsted1. jeg afventer om jeg bliver kontaktet af sælger .

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-05-09 21:08

chicapigen

er du sikker på at du ikke har betalt i euro, men kun skrevet beløbet, så skal du jo gange med ca 7,5 så det opdager du nok når du ser dit kontoudtog, så er det ikke sikkert leverandøren brokker sig VEL.

per

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 23-05-09 10:38

hej bibsamie

ja jeg har lige tjekket det og det er i DDK jeg har overført pengene