/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Lej højtryksrenser, Frederiksb
Fra : mostmighty
Vist : 1431 gange
10 point
Dato : 22-05-09 18:00

Nogen der ved, hvor omkring på Frederiksberg, hvor det er muligt at leje en højtryksrenser til rengøring af træ-terrasse?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-05-09 18:34

Det kan du her
Sadolin Farveland - Frederiksberg Godthåbsvej 66 2000 Frederiksberg 31 86 96 17
Sigma Studio H.C. Ørstedsvej 40 1879 Frederiksberg 33 23 19 75

http://www.toolmatic.dk/_da-DK9324?type=listKat&id=12&idKat=1&varer=en&varerId=238&info=238

Kommentar
Fra : mostmighty

Dato : 22-05-09 18:53

Den side har jeg også været inde at kigge på. Men hvis man skriver til de to butikker, siger de, at de i hvert fald ikke udlejer nogen højtryksrenser.

Så ville høre, om der var nogle, der havde en sikker viden/erfaring om, hvilke butikker omkring Frederiksberg, der udlejer en højtryksrenser?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 22-05-09 19:01

her skal du være mere forsigtig og passe mere på, at bruge en højtryksrenser, som dine problemermed dit parket gulv,
mvh
vic2000

Kommentar
Fra : mostmighty

Dato : 22-05-09 19:16

vic2000: Hvad mener du med det?

Har du en mere anbefalelsesværdig måde at håndtere problemet på?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-05-09 19:25

Silvan Nørrebro muligvis.

Hvis det er alger kan de dog vaskes af med et algemiddel.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 22-05-09 20:09

Jeg tvivler på at det kan betale sig at leje en højtryksrenser, de koster så lidt at det sandsynligvis bedre kan betale sig at købe.
F.eks. til 448,- http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8463&Grp=&n=10

Eller brugt: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60305557

Accepteret svar
Fra : vic2000

Modtaget 10 point
Dato : 22-05-09 21:59

Citat
Har du en mere anbefalelsesværdig måde at håndtere problemet på?

ja spørg e.v.t. maleren som skal gøre lejligheden i stand for dig,
han har næsten med 100% sikkerhed en som du kan låne mens han/ hun gør lejligheden i stand,
du skal så ikke starte oppe på det højeste tryk,
for er det træ, så kan du nemt komme til at træet ser ud som det var sandblæst,
og så har udlejer noget og kan hænge sin hat på,
forsigtighed med geføle,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 22-05-09 22:05

jeg har været udsat for at vi måtte bruge højtryksrenser indvendig i en lejlighed,
fordi at folkene der boede der, ""var"" hvad er nu det dyret hedder som har en tryne ( føj for den lede)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-05-09 07:31

stark c.f ricks vej har udlejnings afdeling.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-05-09 08:16

Høns i køkkenskabene, gulvbrædder dækket med jord til nyttehave, katteskeletter og halal-slagtning af får på terrassen.

Man må konkludere at Netto er for dyr at handle i

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 23-05-09 08:48

Citat
Man må konkludere at Netto er for dyr at handle i

""JEPSKI"" Handel i stedet ved GRATIS & GUL

Godkendelse af svar
Fra : mostmighty

Dato : 23-05-09 15:31

Tak for svaret vic2000.

Får point for at højtryksrens måske ikke er den mest optimale metode.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 23-05-09 18:26

hej Mostmighty

Jeg har alt det der kan stikke ud fra kroppen fremme for hermed og sige stor TAK

mvh
vic2000