/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista kører i dobbelt speed :-
Fra : PARKENSS
Vist : 646 gange
65 point
Dato : 22-05-09 17:40

Min Windows Vista er pludselig begyndt at køre i "hurtig gengivelse"
Lyde, videoer alt kører alt for hurtigt hvad kan der være galt ?????

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 22-05-09 17:51

UNDSKYLD----Windows xp er det jeg kører

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-09 18:43

Det var vigtigt at få med - den "jagter" Vista

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 22-05-09 18:47

Det er højst sandsynligt dine codecs der er gået i fisk, start med at geninstallere et codec af gangen, f.eks. hvis det er DivX film der spiller dig de puds, så geninstaller DivX, og så fremdeles med hvert af de codecs du har der driller. :)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-05-09 19:01

Her er der en side med frie Codecs:
http://www.free-codecs.com/Video_Codecs.htm

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-05-09 19:49

Jeg har XP og jeg prøvede det samme for 1 år siden. Jeg prøvede meget, men det eneste der løste problemet var at geninstallere XP.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 22-05-09 19:54

det behøver langt fra være lige så galt som det granner01 beskriver, start nu først med at prøve en geninstallation af diverse codecs til lyd og billede

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-09 20:00

Jeg tilslutter mig forslaget om fejl i codecs, afinstaller alle codecs fra Tilføj og fjern programmer, hent og installer K-Lite codecs pakken, den indeholder alle nødvendige codecs, hent fra Filehippo for at få nyeste version i første omgang: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-05-09 20:18

Der har været mange der har haft samme problem, hvor det har vist sig at det var brugeren der kørte i slow motion... Jeg kender ikke nogen løsning på hvad man kan gøre for at afhjælpe problemet - måske noget kaffe kan hjælpe

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-05-09 21:32

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-05-09 21:34

Jeg tilslutter mig forslaget fra o.v.n., hvis link er bedre, end det fra mig

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 14-06-09 23:16

Mon det stadig kører i hurtig hastighed på Parkenss pc . Så er den da hurtigere end hende . For hun er sørme længe om at gi en form for tilbagemelding .
Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 01:15

Citat
Mon det stadig kører i hurtig hastighed på Parkenss pc
Er det kun mig, der er nysgerrig efter at vide, om problemet er løst ?????

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 02-07-09 01:18

nej jeg er skam også meget nysgerrig, og mener at pointene må tilfalde mig eftersom de fleste andre svar her bakker mit forslag op

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 12:21

Hej kennybear.

Jamen, de er dig vel undt . Bare Parkenss dog ville melde tilbage .

Mvh

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 02-07-09 12:22

hehe ja, jeg tror ikke parkenss har slået notifikationer til på sine spørgsmål

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 14:54

Sikkert ikke. Det går nok for stærkt, når skidtet kører i "hurtig gengivelse"