/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp driver til ACERAspire M7200
Fra : frederikshavn
Vist : 657 gange
100 point
Dato : 21-05-09 21:05

jeg har en nabo som har en ACER Aspire M7200,som han købte med vista install,men han kan ikke døje vista,og vil gerne have xp der på,nogen der ved hvor man kan hente xp driver til denne pc

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-09 21:07

Mener du at en XP "driver" ordner sagen?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 21:09

Her: http://www.acer.dk/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=da&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=405&sp=page15e&ctx2.c2att1=5&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=405&CountryISOCtxParam=DK&ctx1.att21k=1&CRC=2620641492
der er drivere til både Pro og Home versionen, klik på Operation system for at finde XP og vælæg sprog længere ude til højre, i kan løbe ind i andre problemer hvis der er en SATA harddisk i maskinen

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 21-05-09 21:24

leg kan sgu kun finde vista under operativ system

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 21:36

Først klikker du på Desktop - så klkker du på Aspire - så klikker du på Aspire M7200 og nedenunder de små bokse kan du nu klikke på pil ned i linjen med operativ systemer og vælge drivere til den XP du ønsker, længere ovre til højre, kan du vælge dansk sprog.
Ha det prøvede jeg lige - der er ingen support eller drivere til XP
din ven skal vænne sig til Vista eller komme over til os som bruger Ubuntu, den er gratis og lige så nem som XP http://www.ubuntu.com/getubuntu/download

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 21-05-09 21:41

der er bare ikke nogen til xp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 22:01

Citat
der er bare ikke nogen til xp
det har du ret i, nogle computere er der ingen XP support til, din nabo er så uheldig at have en af dem

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 100 point
Dato : 22-05-09 04:57
Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 22-05-09 14:39

Tak for svaret edison.