/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
B Vitamin
Fra : Nik_
Vist : 862 gange
50 point
Dato : 21-05-09 20:28

Jeg leder efter det rette B Vitamin for at styrke mit hår, da jeg taber ret så meget hver dag når jeg er i bad og reder det. Jeg ved bare ikke hvilket B Vitamin det er som er godt for det?

Accepteret svar
Fra : skytten49

Modtaget 60 point
Dato : 21-05-09 20:35

jeg læste lige forleden dag en læge der skrev, at når man tager B-vitamin, er det bedst at tage en komgination af alle B-vitaminer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 20:35

Hej med dig.
Du skal købe stærk B combin.
Det tager jeg hver dag...3 stk.
Det hjælper på hår , negle og som et lille plus på træthed.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 21-05-09 20:36

kombination

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 20:38

Citat
kombination

Nemlig. Det er det jeg skriver ...B coimbin....
Der er alle B vitaminerne i.

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 21-05-09 20:43

Tak for svarene.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-05-09 20:46

Hej
Jeg har netop haft god erfaring med at bruge nogle specielle kapsler som hedder Haar Vital og du kan finde dem på www.abtei.de

Indholdet af B Vitaminer er B1,B2,B6 og B12. Mest af sidstnævnte. Desuden indeholder de Zink + Biotin + Folinsyre . B-vitaminerner kalder de for B-Komplex.

Der er til 30 dage i en pakning til ca. 7 Euro.

Mit hår fælder ikke mere - nu er der næsten for meget af det. Det er 1 måned siden jeg stoppede med de 30 stk.

Iøvrigt mener jeg selv at være skyld i hårtabet fordi jeg har bruset og vasket hår i alt for varmt vand og kommet shampoo i håret i een klat og derefter fordelt det. Man skal nok passe på at vandet ikke er for varmt og shampooen ikke er for koncentreret.

Hårfager hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 21-05-09 21:09

Tak Nik - og til piaskov, det at jeg skrev kombination, var en rettelse for stavefejl i det inlæg jeg havde før dit