/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Jyske Bank Hedge Obligationer
Fra : lokemis
Vist : 536 gange
40 point
Dato : 21-05-09 11:14

Har hørt, at der er oprettet en investorforening, der kæmper for, at JB skal erstatte investorernes tab på dette produkt, der blev markedsført som uden risiko.

Er der nogen, der ved noget, som kan guide mig videre??

Kommentar
Fra : lokemis

Dato : 21-05-09 11:23

Så viodt jeg ved, har foreningen engageret en dygtig advokat til at undersøge mulighederne for erstatning - udbudskursen var pari, nu er man heldig, hvis man kan få 20.

Kommentar
Fra : Palmen

Dato : 21-05-09 20:04

JA, det har du helt ret i.

Der er nogle investorer der er gået sammen fordi de føler sig misinformeret da de investerede i foreningen.

Du kan læse meget mere om det her : www.jyskeinvesthedge.net

Jeg er personligt spændt hvordan det går med deres initiativ men ønsker da at jyske bank kommer til at bøde for det, for det virker til at de ikke var reele i deres markedsføring af foreningen.

Kommentar
Fra : lokemis

Dato : 22-05-09 14:15

Man ge tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-09 14:18

Citat
der blev markedsført som uden risiko

Det viser blot de er fulde af løgn....

Var en investorforening UDEN risiko, var der jo INGEN på denne jord der behøvede at arbejde

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 11-06-09 02:35

Vis du ikke har set "kontanten" på DR 1 ? Det er rent svindel !