/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Compaq HD
Fra : kpm10
Vist : 294 gange
300 point
Dato : 07-04-03 18:58

Hej

Jeg har en Compaq Presario 7000 800Mhz med en 20Gb HD nu kunne jeg godt tænke mig at købe en ekstra HD men når jeg kigger ind i Compaq'en sidder den eksisterende HD i en slags "skuffe" som der så er monteret på højkant op mod fronten i kabinetet, jeg kan så se at hvis jeg skal montere endnu en HD i kabinetet skal jeg have fat på endnu en af de der "skuffer" da de er lavet så de kan sættes oven i hinanden.

Men hvor finder jeg de der "skuffer" uden at det kommer til at koste en herregård?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-04-03 20:37

Prøv lige at kig' i bunden af dit kabinet! Nu er min godt nok ikke Compaq men inde i mit kabinet ligger/sidder der en masse ekstra 'udstyr' til disse formål, om det også gælder Compaq, det ved jeg ikke, men det var da værd at kigge en ekstra gang.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-04-03 21:59

Hvis compaq er et "tårn" og du har en (løs) firkantet plastplade på størrelse med en CD-rom læser og der ellers er plads inde bagved kan du købe en skuffe . Pris 2-300 kr. Hvis din nye HD er større end 30gb anbefales at købe en med blæser. Se priser her:
http://www.edbpriser.dk eller http://www.zitech.dk
Emesen.

Kommentar
Fra : Linda_Jacobsen

Dato : 07-04-03 22:40

Der sidder ikke noget i bunden, jeg har haft det hele splittet ad.......HD skuffen er da helt klart en mulighed, men stadig en dyr mulighed!

Kommentar
Fra : Linda_Jacobsen

Dato : 07-04-03 22:42

Ups det er stadig mig kpm10...checkede ikke lige at det var min kæreste der er logget ind.....

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 07-04-03 22:43

Ups det er stadig mig kpm10...checkede ikke lige at det var min kæreste der er logget ind.....

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 07-04-03 22:44

Ups det er stadig mig kpm10...checkede ikke lige at det var min kæreste der er logget ind.....nu er det som mig selv....

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 07-04-03 22:53

Det må helt sikkert være muligt at sætte en ny HD i uden at skulle købe en skuffe...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-04-03 22:56

http://www.edbpriser.dk/
ForsideHardwareHarddiskeAlle
eller
Forside Hardware Harddiske Tilbehør
Codegen IDE66/100 Mobile HD Rack w./Fan Mobile HD Rack w./ Fan 102 kr.
A-Pack Mobile Rack IDE100 Mobil HD Rack 119 kr.
Det er da ikke dyrt
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-04-03 23:04

Hvis du har en gammel holder til diskettedrev kan din HD sidde der og måske skydes ind i samme hul.
Emesen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-10-03 20:52

1-2-3-4-5-6... måneder gammel... hvad med at lukke og slukke for det her spørgsmål