/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Er det muligt?
Fra : PeterTheisen
Vist : 687 gange
20 point
Dato : 21-05-09 09:58

Er det muligt at forestille sig, at Europas lande kunne samarbejde om noget og finde fælles løsninger, fx på økonomi-, klima- eller forskningsområdet, hvis vi ikke havde EU?

Hvad ville i så fald være alternativet?

Accepteret svar
Fra : Palmen

Modtaget 30 point
Dato : 21-05-09 10:02

Nej det er utopi som selv gamle eu-modstandere har opgivet tanken om. EU er her og det er dybt naivt at tro at det nedlægges eller forsvinder eller at der vil opstå et alternativ.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 21-05-09 10:19

Tak for svaret Palmen.

Kommentar
Fra : øvbøv

Dato : 21-05-09 10:27

Jeg er nu ellers af en anden mening.

Men det får man jo ikke lejlighed til at sige, med den fart du lukker spørgsmålet på.

øvbøv

Kommentar
Fra : Palmen

Dato : 21-05-09 19:43

Selv tak og til øv-bøv - du kan da stadig nå at komme din holdning.