/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
microsoft outlook
Fra : kivi
Vist : 412 gange
50 point
Dato : 21-05-09 08:37

min microsoft outlook 2003 er begyndt at komme frem med at den har fundet fejl og undskylder ulejligheden jeg har prøvet find og ret fejl afinstallere og geninstallere men jeg får stadig den samme meddelse når jeg lukker

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-09 08:46

En ccleaner vask af reg.databasen kan hjælpe

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 21-05-09 08:55

desværre hjalp det ikke denne gang

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-09 09:45

Den slags fejl skyldes som regel fejl i registreringsdatabasen....

At FINDE fejlen er ofte umuligt....

Tilbage står så kun at installere Office påny. (ikke kun outlook)

For det er vel en "lovlig" Office du kører med - ellers har du fejlen...

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 50 point
Dato : 21-05-09 10:00

Hej.

Prøv at hente denne her. Revo Uninstaller fixer ting, som Ccleaner ikke gør.

http://programmer.downloadcentral.dk/?RevoUninstaller/Tweaks-Tunes/Diverse/3085

Mvh

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-05-09 13:25

Det kan også skyldes at Windows er defekt idet programmer afhænger af om det fungerer.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 22-05-09 07:41

Tak for svaret heller22.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-05-09 09:22

Velbekomme og god weekend
Mvh