/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Tegne program til have
Fra : lexiben2
Vist : 14655 gange
100 point
Dato : 21-05-09 08:31

Hej Kandu

Kender nogen, et gratis tegne-program til have.

M.v.h. Lexiben 2

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-05-09 08:35
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-05-09 08:36

Design din egen have

Har du lyst til at prøve kræfter med at indrette din egen have?

Vores tegneprogram giver dig mulighed for at designe din drømmehave. Programmet er nemt at gå til og indeholder alle de forskellige elementer man typisk møder i en have.

http://www.skensved.dk/Default.aspx?tabid=9211

Go fornøjelse

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 21-05-09 18:46

Hej, blander mig lige i de link der er givet. Det fra DR har meget få planter at vælge imellem og disse er alle 2x2m. Og det andet er det samme program...

Hvad er det i skal tegne - fx belægninger, planlægning af hvor bede skal være osv?
Eller er det helt konkret blandingen af forskellige planter i er ude efter?

Jeg tegner huse, men laver også overordnede haveplaner - dertil bruger jeg samme program. Google sketchup er gratis og man kan hente meget store mængder biblioteker til det - fx havemøbler og alverdens planter. Så det vil jeg råde til at du lærer - der er videotutorials.

www.sketchup.com