/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Der er kommet mail, sms besked
Fra : tararam
Vist : 496 gange
90 point
Dato : 21-05-09 05:43

Hvordan kan man gøre sådan at man får en sms besked hvergang der kommer en mail.
Har hørt at man kan forwarde via pop3, men ved ikke hvordan det gøres.
Det skal virke selv om min PC er slukket

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-05-09 06:44

Det kan du gøre hos TDC læs mere her
http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=17647

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-09 08:47

Citat
Hver notifikation koster 50 øre

Man skal godt nok være vild med beskeder om mails

100 Kandumails - der smuttede lige en 50.-er

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 21-05-09 10:19

Refi - ha ha - nej jeg har selvfølgelig en mail kun tilegnet mit hotel. Men jeg vil gerne svare evt. bookinger eller forespørgsler indkommet på mail så hurtigt som muligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-09 10:23

Så læg da din mail på mobilen

Kan du ikke det trænger du i dit tilfælde til ny mobil....

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 21-05-09 14:23

yes, det har jeg også - men når jeg er meget ude koster det jo også at downloade og opdatere mails hver time. Hjemme er det intet problem, da jeg jo har internet.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 90 point
Dato : 21-05-09 21:12

men det er LANGT den nemmeste løsning - og så dyrt er det da heller ikke..... (for mails)....

PS...

I øvrigt betaler "firmaet" vel dit teleforbrug

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 19-06-09 22:30

Tak for svaret refi.