/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp vil ikke genstarte
Fra : frederikshavn
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 20-05-09 19:19

Hey står med et nederen problem,kan ikke få xp til at genstarte,den lukker godtnok ned når jeg trykker på genstart,men så sker der heller ikke mere,skærmen bliver ved med at være sort,og jeg må slukke for lortet,og tænde igen for at komme igang,der er ingenproblem med at lukke skidtet,hvad gør jeg lige

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 20-05-09 19:23

Er du sikker på at du ikke bare sætter den i dvale..............

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 20-05-09 19:29

også fuldkommen sikker,nu er det sgu også galt når jeg vil lukke den,det er en ny instal. jeg har lavet men nardar hjælper

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-05-09 19:37

Har du fået installeret alle drivere, ellers kan du godt få det problem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-05-09 20:09

Har du en CD som hører til dit bundkort.................så kør den.

Ellers start den lige i fejlsikret tilstand ( F8 ) og luk igen.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 20-05-09 23:25

yak for alles hjælp,de viste sig det var ledningerne på boardet der var gået løse,så da de blev sat fast,kørte det igen,så jeg bliver nød til at give poientene til den første som svarede

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 20-05-09 23:25

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind