/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Fremleje af lejlighed
Fra : Krummen
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 20-05-09 16:04

Er der en seriøs bruger, eller bekendt til en bruger, som er interesseret i at fremleje en lækker lejlighed i Malmø for et år?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-05-09 16:07

Prøv Den blå avis, eller et andet site der har med boligannoncer at gøre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-09 16:07

Skal man være "seriøs"

OPLYSNINGER tak...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-05-09 16:33

Kortoververden. Knyt og bland dig uden om hvad jeg opretter på Kandu. Fjog

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 20-05-09 16:47

han hører da vist mest hjemme på et herberg med det sprog

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-05-09 17:03

Åhhh gud...endnu en af slagsen... SKRID fjog.

Refi gu skal fremlejer da være seriøs... selv om det er et idiotisk udtryk i den forbindelse. Folk som lejer en lejlighed er vel alle seriøse hehe. Men det jeg mener er, ikke noget med at brække gulvbrædder op for at lave bålsted i stuen, fordi man er vant til dette fra sit hjemland. Heller ikke noget med smugkro eller bordel osv osv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-09 17:08

Det VAR skam seriøst - men lidt oplysninger - tak....

Pris
Størrelse
Placering
osv...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-09 17:09

PS - Det var skam IKKE til mig....

Men vi lejer i dyre domme i Kbh. til medarbejdere.....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-05-09 17:25

Nåå ja pris mv...jeg gad ikke skrive det på, bare for at underholde idioter som kortoververden mv.

Men prisen pr. md er ca 5.500 DKR - depositum på 3 mdrs. leje. Størrelsen er 65 m² fordelt på officielt 2 værelser, men køkken og spisestue ligger i vinkel og det virker som om spisestuen er et rum for sig selv. Ligger tæt på broen og er nymalet, velholdt ikkerygerlejlighed og med næsten nyt køkken med alle maskiner. Udlejes for et år af gangen. Der er en lækker altan som er glaseret som skåningerne siger (inglasered)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-05-09 17:30

Gymnasistgatan 215 51 Malmö. Våningsplan 3 av
3. Hiss finns ej. Belägen i Malmö kommun, Fosie
församling.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-09 01:53

af bar kedsomhed og jeg vender ikke tilbage hertil - så oplys om lejen er ene og alene leje/kallhyraeller om der er vand og varme ved siden af huslejen (der er rimelig høj SE taget i betragtning )

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 21-05-09 08:17

Jeg kender en som kender en som kender en som søger et lejlighed i Sverige...

Men det her er ikke noget boligkatalog for udlejere...

Find et andet sted at spørge

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-05-09 09:08

Hvad rager det dig punker

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-05-09 09:12

Det er da i orden miritdk. Men grunden til at jeg ikke gider skrive alle disse eksakte tal er, at der straks dukker en masse idioter op (som du kan se) med fuldkommen uvedkommende kommentarer. Hvis der er en som er interesseret og jeg fornemmer at det er seriøst, vil jeg kontakte personen "privat" og give alle relevante oplysninger. Man kan jo godt være interesseret, uden at kende tallene.

Annuller spørgsmålet
Fra : Krummen

Dato : 01-06-09 20:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, ud over et par forventede snotdumme bemærkninger og annullerer derfor dette spørgsmål