/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Uvejr over DK.
Fra : piaskov
Vist : 1151 gange
60 point
Dato : 20-05-09 13:27

Lad os følge lidt med her.
Kom med jeres egne vejrmeldinger.
http://vejret.tv2.dk/article.php/id-22477586.html
Læste lige dette på vejret.tv2.dk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-05-09 13:33

Tag ikke sorgerne på forskud her skinner fra en skyfri himmel, lige som de fleste april og maj dage.
Uvejr hvor

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-05-09 13:36

Det gør den altså også her o.v.n.
Men det er da forunderligt som det kan skifte i løbet af en nat.
Jeg er meget spændt på at se hvad det ender med.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-05-09 13:38

Kopieret fra DMI
Citat
Onsdag den 20. maj 2009.
Vejrudsigt, der gælder til torsdag morgen, udsendt kl. 10.00.

Nogen sol, og mulighed for byger. Temp. mellem 15 og 18 grader, og let til frisk vind fra sydvest og vest. I aften og i nat tørt og mest klart, men stedvis tåge. Temp. ned mellem 5 og 10 grader, og vinden aftager og bliver svag eller let fra sydvest og syd.
ingen snak om uvejr

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-05-09 13:39

Ja ja det er ikke altid de er enige.
Vi skulle måske vædde om hvem der får ret

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-09 13:45
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-09 13:45
Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-09 13:47

Herregud....

De par dråber vand kan da ikke få nogen til at drukne

Den dag vi får en tyfon gennem DK der lægger Rådhuset i ruiner - så kan vi snakke om UVEJR....

Resten er kun vejr...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-05-09 13:48

Ok.Teil.
Lad os nu se hvad det ender med.
Det er jo først i morgen.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 20-05-09 13:49

Jeg tror det bliver +35 grader og snevejr

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-09 13:51

Jeg gider altså ikke ligefrem have uvejr, men noget regn vil være tiltrængt, her er stadig lige så tørt som i Sahara

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-05-09 14:46

Lidt ordkløveri:

"Vejene er glatte...trodssalt."

"Regn ikke med skygge af sol"

"Strejke hos DMI, så....i morgen får vi ikke noget vejr."

"Vind...med samme sind"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-05-09 15:39

Den stod på Tordenkaffe for min nabo i nat, vi vågnede også ved larmen af uvejret, men sengen var så dejlig varm at vi blev liggende og kiggede på lynene. Og jeg glæder mig til et tordenvejr torsdag nat for så er det vores tud til tordenkaffe.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-09 15:40

Ihhh, alså - alle snakker om vejret, men ingen gør noget ved det

Forleden hjalp det, at jeg holdt vejret for, at lynet ikke skulle slå ned i min pc.......

Slå dén!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-09 15:49

Hva' granner, tager du så en kande termokaffe med i seng, for ikke at forlade dynen i nat

Nej Camillasmoster, den ka jeg godt nok ikke slå (troede ikke du var så voldelig)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-09 16:07

Nordsted1 - jeg lam, som et får øøøøhhhh, blid som et lam

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-05-09 17:19

Dynen var for varm, så vi gad ikke stå op og lave kafft. Men tordner det i nat, så står jeg op og laver kaffe, jeg elsker bare der vejr.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 20-05-09 19:29

på jobbet idag talte alle om det uvejr det havde været inat her ved køge bugt , de havde ikke sovet , deres hunde havde larmet , strømmet var gået i hytten m.m. nå nå sagde jeg lige så roligt , jeg har åbentbart været i uvejrets øje , men INTET hørt og hunden havde ikke larmet og manden snorkede som sædvanlig , haha de grinerde af mig og sagde at der vist kunne gå elefanter forbi min seng uden jeg vågnede . ja det da utroligt jeg så kan vågne ved lyden af 3 små bip fra mobiltlf

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-05-09 20:45

Jeg kan godt sove fra det meste, men der var sådan en buldren i nat at det var umuligt at sove.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-09 21:00

Som barn vågnede jeg ved, at strømmen var gået...

Der var plus'li' stille i hele huset - vi boede i en lejlighed ovenover en stor varmecentral.

Men stilheden holdt ikke længe, for da gik batterialarmen igang! Uha, den ku'!

En anden gang, slog lynet ned i den 40 meter høje skorsten, men blev afledet, så lynet gik i jorden med et ordentlig drøn. Mit værelse lå liige ved skorstenen...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-05-09 23:17

Nåååå...i hygger jer rigtigt hva '
Lad os nu se hvem der får ret i morgen.....
o.v.n. turde ikke vædde eller ?????
Hvor er du O.V.N.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-09 23:26

o.v.n er gået i ly for regnen

Nordsjællands prognose..........vi får ikke regn lige med det sammen, her er vindstille og stjerneklart

Kan jeg blive ansat ved DMI nu??

Og vejret i morgen-----------vind fra alle retninger-----------er det ikke sådan de plejer at sige

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 00:17

Citat
Hvor er du O.V.N.
Citat
o.v.n er gået i ly for regnen
nej jeg er blandt de udvalgte som får lov at jobbe på aftenskift hvem vædder om hvad

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 09:20

Citat
hvem vædder om hvad

Hvem får ret.......

DMI eller TV2

Jeg holder på TV2 ...... Men lad os nu se

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-09 09:49

Vejrudsigt fra DMI

Citat
Vejrudsigten for hele landet

Torsdag den 21. maj 2009.
Vejrudsigt, der gælder til fredag morgen, udsendt kl. 08.10

Tørt med nogen eller en del sol, men fra sidst på eftermiddagen trækker et område med en del regn- og tordenbyger efterhånden op over landet fra sydvest. Svag til frisk vind, mest mellem syd og øst. Højeste temp. mellem 15 og 20 grader. Ud på natten begynder det så at klare op fra sydvest, og opklaringen ventes at nå de østligste egne i morgen tidlig. Temp. ned mellem 7 og 12 grader, og efterhånden let til frisk vind omkring vest.

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm

Vejrudsigt fra TV2

Citat
Vejrudsigt, der gælder til fredag morgen, udsendt kl. 08.10
Tørt med nogen eller en del sol, men fra sidst på eftermiddagen trækker et område med en del regn- og tordenbyger efterhånden op over landet fra sydvest. Svag til frisk vind, mest mellem syd og øst. Højeste temp. mellem 15 og 20 grader. Ud på natten begynder det så at klare op fra sydvest, og opklaringen ventes at nå de østligste egne i morgen tidlig. Temp. ned mellem 7 og 12 grader, og efterhånden let til frisk vind omkring vest.

http://vejret.tv2.dk/danmark/

Det tyder jo på, at de er meget enige

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 11:02

Øv ingen væddemål så jeg gad ellers godt en gratis tur i byen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-09 11:09

Hvor filen tror I, TV2 får deres vejrudsigt fra

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 12:01

Citat
Camillasmoster
Citat
Hvor filen tror I, TV2 får deres vejrudsigt fra

Selv

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 12:16

Citat
Hvor filen tror I, TV2 får deres vejrudsigt fra
de går da udenfor, stikker en finger op i luften og ser lidt på skyerne og solen, og trækker lod om resten

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-05-09 12:22

o.v.n , jeg sad og tænke det samme ,

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 12:28

Nemlig chikapigen
en hel frisk rapport herfra: Høj sol. temperatur: 14.7°C. vind: sydøst 2 m/s. lufttryk:   1014.5 hPa. ikke skygge af uvejr

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 12:42

Citat
stikker en finger op i luften og ser lidt på skyerne og solen, og trækker lod om resten

Det var ellers en hemmelighed

Nordsjælland lettere overskyet, vindstille og lunt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 13:22

Citat
en hel frisk rapport herfra

Og herfra.
Overskyet og faldende barometer...1010 .Sååå lad os nu se
Blæsten har taget lidt til.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 13:27

O.V.N.
Se lige her ...det sidste fra TV2 vejret.
http://vejret.tv2.dk/nyt/article.php/id-22495347.html

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-05-09 13:59

Solen skinner her i Kbh. det blæser og baremeteret er faldende. Så jeg håber på tordenvejr.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 15:25

O.V.N.
Kan du komme med en vejrmelding kl . ca. 18.00.
Jeg ser på raderen at det er på vej ind over nordjylland

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 15:40

Vejrudsigten er uændret i Nordsjælland

Overskyet, lunt og vindstille

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 15:52

Citat
Overskyet, lunt og vindstille

Overskyet og frisk vind fra øst/nordøst.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 15:54

Jeg smider den lige på side 1.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 16:09

Lige nu temperatur 12,9° C - vind 2 m/s - lufttryk 1012 hPa, ingen uvejr i sigte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 16:18

HA HA o.v.n... den ka jeg slå... 19,7 grader

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-09 16:20

jo det ligger lige syd for os,

http://www.blitzortung.org/DF/Webpages/

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 16:27

Citat
jo det ligger lige syd for os

Det gør det nemlig teil.
Jeg bliver åbenbart først ramt kan jeg se.
Lolland og Falster

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-09 16:33

Sæt en spand ud, regnvand er godt til hårvask?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 16:39

Citat
19,7 grader
der er torden undervejs hos jer Norsted1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 16:48

Jeg ka' altså ikke li´ tordenvejr, må jeg godt komme op til dig o.v.n??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-05-09 16:48

- her ved Roskilde fjord er der 21,2 C udvendig, diset sol og moderat vind. Svæveflyene er begyndt at vende hjem nu (lander næsten i baghaven). Det er et tegn på, at der er noget på vej...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 16:51

Citat
Det er et tegn på, at der er noget på vej...

Jeg kan love dig der er noget på vej
Det er så mørkt her at vi har været nødt til at tænde lyset , men ingen regn endnu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 16:53

Citat
Det er et tegn på, at der er noget på vej...

De skal hjem og skrælde kartofler de kan da ikke bare svære rundt hele aftenen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 16:54

Na na na, og nu skinner solen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-05-09 16:59

- nye kartofler skal ikke skrælles...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-05-09 17:05

Nu har vi let overskyet og 19,8° her Vest for KBH.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 17:07

Nå men så skal de skrubbe hjem og skrubbe kartofler

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 17:17

Det bliver vist jer øst danskere, som får gavn af regnen: http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/varsler/varsler-2.htm her kan jeg vist godt betegne spørgsmålet, som uvejret der ikke kom
lige nu let overskyet - 12,4° C - vind fra nord 2,0 m/s

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 17:21

Kraftig regn og lyn og torden.
Har haft strømafbrydelse nu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 17:21

Jeg venter også i spænding.... vil godt have regnen, men ikke torden

Lige nu skinner solen, så mon ikke det bliver Piaskov der får fornøjelsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-09 17:22

Citat
Jeg venter også i spænding

Der er ellers spænding nok i et lyn.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 17:30

Ok, så samler jeg nogle lyn sammen - gemmer dem i dybfryseren så de kan holde sig

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-05-09 18:14

Det er skønt med lyn og torden, ærgrer mig lidt over at det er risikabelt at løbe ud i det og få et brusebad.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-05-09 18:43

Nu småregner det her. Herligt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 18:48

Også her er der begyndende regnvejr lige nu vinden er på 9 m/s så regner blæser sikkert væk igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 19:15

Her er ingen tegn på regn - endnu -

Nå o.v.n så fik du alligevel regn, du lød ellers så sikker på at slippe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 19:25

Citat
du lød ellers så sikker på at slippe
regnvejr er ikke uvejr efter en lang periode med tørt vejr, kan regnvejr være = godt vejr

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-05-09 19:36

Hvordan ser den regn ud som i snakker om.
Jeg er netop blevet færdig med at brænde 3 ruller tagpap på mit værksted, og solen har skinnet hele dagen............der er er lidt skyet udenfor nu.

Ps. yearhouse - husk at tage pænt tøj på når i går ud og bliver fotograferet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-05-09 19:38

Jeg har regnvandstønder og jeg vil gerne have fuldt dem. Og det får jeg nu, det regner her.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-05-09 19:51

Så nu er der lidt vådt udenfor her i smørum .......................
.........det er nok sprøjt fra granner01's tønder.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 19:51

Den ser sådan her ud Eyvind, nu kan du så se om den er på vej, eller går udenom din placering på landkortet: http://www.dmi.dk/dmi/popup-radar-anim.htm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 19:53

Spørger glimrer ved sin fravær mon de sydlige øer er skyllet helt væk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-05-09 19:55

Tak ovn - nu kan jeg se at der kommer lidt hen over mig.
Gisp - og mit hus kommer til at stå ude i nat, for jeg nåede ikke at stille det ind.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 20:00

Ud og hold paraplyen over det Eyvind

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 20:02

Så har vi også fået nogle dryp...........uvejret kan i beholde, jeg ka ik li det

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 20:07

Citat
mon de sydlige øer er skyllet helt væk

Ja næsten.
Det er meger længe siden vi har haft sådan et vejr hernede.
Men nu er der 2 stk. 200L. tønder fyldt med regnvand.
Min store pavalion var ved at bryde sammen så den har jeg været ude og redde.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 20:08

Så skinner solen igen 3mm. det var ikke meget til tørstige marker og haver

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-05-09 20:08

Kors blev du våd Pia?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 20:14

Citat
Kors blev du våd Pia?

Ja det tror jeg nok.
Den ene stang smuttede for mig så det kom væltende ned over mig.
Leif prøvede det samme for 2 timer siden , så jeg burde ha' vist det kunne ske.

Meget meget ømt syn

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-05-09 20:18

Føler du dig ikke priviligeret, i har et hus at gå ind i, i kan tage tørt tøj på. Hvad har fuglene? Solsorten er meget våd her, men den sidder nu og synger i træet. Er livet ikke bare dejligt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 20:24

Granner.
Citat
Hvad har fuglene? Solsorten er meget våd her, men den sidder nu og synger i træet.

Her nede har de et luxus foderbræt i 2 etager som Leif har begået.
6 redekasser er der også....musvitter i 1 ...stære i 2...gråspurve i 1 alle med "børn".
De mangler ikke noget. Maden bliver serveret for dem HVER dag.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-05-09 20:26

Altså Granner01 - hos mig bor solsorten inde under et udhæng og hos naboen er der en redeskål i carporten med net omkring så skaderne ikke tager de små.
Når min kone lægger brød ud under et halvtag kommer solsorten og gråspurvene straks og spiser, mens et nøddespisende egern ser til fra foderhuset.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-09 20:44
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-09 20:46
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 20:46

Og vi fik så lidt vand, at der stadig er tørt under træer og buske,

Men det er nu dejligt at kunne skimte solen igen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 20:47

???????????????????????
Har vi slet ingen der bor på Bornholm her i kandu ??

Det skulle da blive særligt slemt derovre.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 21:12

Bare vent Nordsted1, i TV avisen sagde oplæseren at regnen fra vest er på vej over til jer på Sjælland

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-09 21:17

Tutteluuu - "regndråber drypper i mit hååår"..... 13 grader på stuesiden

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-09 21:21

Tak for lån, Nordsted1

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-09 21:38

Citat
Det skulle da blive særligt slemt derovre.
var "uvejret" ikke dramatisk nok hos jer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 21:55

Citat
var "uvejret" ikke dramatisk nok hos jer

Joooooo tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-09 22:05

o.v.n ... jeg tror ikke vi får mere vand i denne omgang,

Men altså ham deroppe har det da også med at glemme at slukke for vandet når han først kommer igang, så det gør nu ikke så meget, de blomster kan manden sagtens vande

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-05-09 22:49

her på det østlige sjælland ( tune ) har vi ikke fået ret meget vand .....endnu...... jeg hørte lidt buldren der var langt væk , det er alt hvad vi har set og hørt til uvejret ..... men det kan selvfølgelig nå at komme forbi os senere på natten

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-05-09 08:02

10 små millimeter vand var det hele.
Havemøbler væltede ikke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 08:12

Under 1 mm her, men himlen er lidt mørk nu, så måske vi får det vand idag

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-05-09 08:41

Skal Kongeåen døbes om til

Kongefloden Pia ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-05-09 09:34

Ha ha meget morsom teil.

Vi fik da 17 mm. regn , og vores gamle hyggelige gade ligner sig selv igen.

Jeg er ikke i tvivl om at bønderne er glade for det ...det trængte virkelig på markerne.

Jeg lukker denne tråd lidt senere når alle lige har haft en chance for at afslutte med en bemærkning om vandstanden i regnmålerne rundt omkring.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 09:41

De sorte skyer blæste også forbi uden at give vand... piaskov jeg er lige ved at tro, det kun er dig der er blevet vandet

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1171177.ece

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 22-05-09 11:22

Vandstanden i regnmåleren er 0 det bliver målt elektronisk og der er hul i bunden af måleren, i alt kom der 7 mm her, der kom lidt efterdryp i løbet af aftenen.
Lige vinden er 9 m/s og temperaturen er faldet til 11 grader, skidekoldt jeg har fundet den langærmede trøje frem igen, troede ellers lige at den skulle hænge til oktober

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-05-09 11:55

Guldborgsund er måske nu det 8. verdenshavhav.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 22-05-09 13:23

Tak til jer alle der har deltaget i denne tråd.
Det bliver o.v.n. der score point her fordi han løbende er kommet med baometer oplysninger osv.
Alle herinde ønskes en fortsat god week-end.
Uanset om den bliver solrig eller våd

Jeg kan slutteligt fortælle at det er meget overskyet hernede stadigvæk.....men tørt.
Alt i alt fik vi 17 mm. regn og et ordentligt tordenvejr.
Det er altså dejligt frisk at komme ud idag.
O.V.N. har du også fundet de lange underbukser frem

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-09 13:26

Melder alt vel!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-09 13:33

Selv tak og god weekend herfra også her blev det så uvejret som ikke kom

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 22-05-09 14:48

ja vi slap med forskrækkelsen , min søster bor i nr alslev på falster og der regnede det så kraftigt at vandet gik gennem taget og ned på badeværelset puha så er det godt min anden søsters mand er tagdækker så det blev heldigvis hurtigt lukket for senere at blive repareret. så ja piaskov det er ihvertilfælde ikke overdrevet at i har haft en rigtigt uvejr. håber i slap uden mén .

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-05-09 15:03

Hej chicapigen.
Citat
håber i slap uden mén .

Ja det gjorde vi heldigvis denne gang.
Vi bor selv på nordfalster og det var altså slemt her.
Men i dag er alt fred og ro.
Dejligt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-05-09 16:58

Et par dråber til test af mit tag på værkstedet blev det til.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 18:12

Det er da klart at i har fået mest, i bor jo "nedad" og vand har det med at rende ned

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-05-09 18:31

Tja - så kom der lige noget vand og nogle kæmpe brag, og lidt blitzlys.
Men nu skinner solen da.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 19:01

Eyvind behold det bare, du må også godt få blæsevejret hvis det sku' være??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-05-09 19:16

Citat
så kom der lige noget vand og nogle kæmpe brag, og lidt blitzlys.

Også her Eyvind.
Vi har igen i eftermiddag fået en gang regn of torden......dog langtfra så slemt som i går

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 19:31

Og nu bliver himlen megasort --- gemmer mig lige under sengen ---

Nåå nej støvmideallergi.... hvor dælen skal jeg så gemme mig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-05-09 19:35

Luk støvmiderne ud i tordenvejret.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 19:39

Man skal altså være go' ved dyrene Eyvind

Det var forøvrigt pudsigt igår, alt i mens Piaskov var ved at drukne i vand, kunne jeg stå udenfor og nyde nattergalen... det jeg mener er, så store afstande har vi jo heller ikke, og alligevel kan vejret være så forskelligt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-05-09 20:31

Ja og vi har tit sol og dejligt vejr, når der i byerne rundt om er regn.
Hmpf - nu er Pia's uvejr her i smørum og det lyder som hagl.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-09 20:57

Ja, I har det sq håååårdt, I sjællændere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-05-09 21:04

Jeg ved godt hvorfor Aarhusianerne går udenfor når det lyner og tordner..........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-09 21:09

Å', det tror do så på, do Eyvind?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-05-09 21:13

Citat
Jeg ved godt hvorfor Aarhusianerne går udenfor når det lyner og tordner..........

Ja de ÆÆÆÆÆLsker at blive fotograferet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-05-09 21:15

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-09 21:16

piaskov, er do århusssiaaner, doo?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-05-09 21:19

Jeg har 3 kusiner fra Aarhus.......................de er billedskønne.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-05-09 21:22

Så lyner og brager det lige over................................luk comp.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 21:45

Jeg slap med skrækken.... kun lidt regn ingen blitz juhuu

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-05-09 21:50

Citat
piaskov, er do århusssiaaner, doo?

NOPE ...det vil jeg alligevel ikke ha' skyld for.
Jeg er fra Amager men er døbt i Odense. Min mor var fra Odense og min far fra Amager.
Det halve af min familie bor i Odense....................såååååå.
Du ved pigen fra Fyn.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-09 00:48

..."den sødeste pige i byen".... piaskov hhmm

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-05-09 18:34

Citat
den sødeste pige i byen"....

øjnene smiler og læberne ler
og hun er den samme hvad end der end sker

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-05-09 18:45

Har du stadig de flade sko.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-05-09 19:15

Citat
Har du stadig de flade sko.

Jeps...det har jeg..
Ellers kan jeg ikke gå fra Nyhavn til Vesterbro

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-09 20:51

tralalalalalulalej

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-05-09 21:40

Nå moster kender vist ikke teksten.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-09 23:46

Det er to forskellige sange - dét ved I godt, ikk'?!

"Pigen fra Fyn" og "En lille pige med flade sko".

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-05-09 23:50

ÅÅh camillasmoster, du skal ikke være så nøjeregnene

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-05-09 00:07

Nåe ja - men vi synger bare tostemmigt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-05-09 11:38

jammm, så ryster vi da bare "poorsen" og ser, hvilken tekst, vi får ud af det

Eyvind - Det gør vi vel i forvejen