/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Fordeling af antal trafik dræb
Fra : mlvj
Vist : 615 gange
100 point
Dato : 20-05-09 07:33

Hey
Vi sidder lige og snakker om der er en side der fortæller om fordelingen af trafikdræbte , mere om hvor mange mc uheld med dødelig udgang til dato, har kikket lidt men kan ikke finde på mc ulykker seperat kun det samlede antal trafik dræbte.

Nogen der kan hjælpe.

Mikael

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-05-09 07:43
Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 20-05-09 07:56

ja men det er kun til 2007 og det jeg egentlig vil vide om hvormange mc ulykker der er i år

Mikael

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-09 08:24

Citat
og det jeg egentlig vil vide om hvormange mc ulykker der er i år

den er ikke lavet endnu

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-05-09 08:25

Årets statistisk kan af gode grunde først udfærdiges når året er slut

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 20-05-09 10:45

Ok man hører bare om et vist antal jævnligt og det bliver sammenlignet med året før, feks 1 kvartal 2009 kontra 2008
Spørgsmålet var om der var en opdateret side der løbende viser antallet.

Mikael

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 20-05-09 21:55

HITLISTE

PERSONLIGT HAR JEG MERE ONDT AF DE stakkels
SMÅ BILLISTER DER SIDDER MED EN ARM PÅ GEAR
---SKIFTEREN OG DEN ANDEN I MOBILEN...
OG SAMTIDIG ÆDER EN MAC`duck
Ser jeg sådan et par_______=?

så holder man afstand + 3x

Men ville mene der er røget 3-5 indtil nye statestikker udkommer.
+ traktor-plader.
IKKE ALT kommer på forsiden/ statestik

Fra en_ der udfordrer skæbnen + andre.

Ellers se under FDM, de plejer at henvise til diverse forum´s
der stadig kommer med gammel DATA.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 20-05-09 22:01

OG SOM VANLIGT_____STÅR DYR OG GRUS+ mobil/ SIKKERT FOR DET HELE.

Kør langsom gennem SKOV og andet.

At SNAKKE/ rende ind i en KO andet dyr ?? OK

men gør det med 200km og DU tager en (rimelig) stor flyvetur/
RØV-FRÆSER.

Plus din MC er totalskadet.

DYRT_ nope

Annuller spørgsmålet
Fra : mlvj

Dato : 26-05-09 11:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål