/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Garagetag
Fra : pylleb
Vist : 701 gange
50 point
Dato : 19-05-09 21:53

Mon der skulle være et klogt hoved herinde som ved hvad er bedst at bruge til ens garagetag...er det PVC bassinfolie eller bassin gummifolie. det jeg er mest bange for er om dette Gummifolie ikke mørner..?
Det jeg har på nu har trukken sig ved nedløbet og sat eller rettere skaret et hjørne i - og det vil IKKE blive tæt, mener det er et pvc der ligger der nu.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 19-05-09 21:54

Brug pap

Bjørn

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 60 point
Dato : 19-05-09 22:10

Tagfolie med sten på . Det beskytter mod lyset og holder den fast.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 19-05-09 22:15

Læg græstøv på taget!
Sidegevinst De foto der med jævlige mellemrum tages for at afsløre overbebyggelse kan så ikke se bygningen

BJørn

Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-05-09 08:02

HUSK - hvis man lægger græstørv på sit tag, skal konstruktionen ændres - og forsikringen skal have besked om, at der er ændret på taget!

Kommentar
Fra : pylleb

Dato : 20-05-09 19:26

Når taget er utæt hjælper det jo intet med græstørv.....fiiiiiiiiiser da lige igennem..........ups.

Godkendelse af svar
Fra : pylleb

Dato : 20-05-09 19:27

Tak for svaret transor.

Kommentar
Fra : pylleb

Dato : 20-05-09 19:28

Men men men ......har ikke fået svar på det jeg i grunden spurgte om........PVC eller Gummifolie..

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 20-05-09 19:34

Jo, du har fået svar, brug pap. Det holder i 20 år hvis det er lavet rigtigt og beskytte mod solen.
Det kan være sten, græstørv eller som Dandy i Vejle, hvor der er vand på taget.

Bjørn

Kommentar
Fra : pylleb

Dato : 21-05-09 16:41

Har ikke fået svar hvad der er bedst at vælge imellem .PVC bassinfolie eller Gummi Bassinfolie - har ikke råd til større beløb da jeg også skal have nye vinduer......håber jeg har udtrykt mig korrekt-

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 21-05-09 16:45

Er plast og gummi billegere end pap?

Kommentar
Fra : pylleb

Dato : 22-05-09 21:33

BjørnJ

Yesser - det er meget billigere - koster blot en krøkdel af det andet ..............meeeeeeeeeeeen håber da stadig på endnu et svar herinde....