/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java/Adobe
Fra : marhel
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 19-05-09 20:09

Hej,

Jeg ved ikke hvad nogle af de ovenstående programmer bruges til.
Men det er som om at de til tider ikke " er slået til" på min computer. Jeg bliver ofte bedt om at installere den tidligere version, til trods for jeg måske har gjort det dagen før eller endda et par timer før.
Kender i løsningen?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-05-09 20:31

Du mener nok Java og flash.
Det er hjælpeprogrammer til at kunne se hjemmesider som er lavet i Java og flash.

Men din firewall kan godt blokere for disse, og det er måske det du oplever.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-09 11:50

hvis du har nyeste version skal du blot afvise - så kører det hele normalt videre

Annuller spørgsmålet
Fra : marhel

Dato : 03-07-09 16:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål