/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
usb på ps2
Fra : CCjunior
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 19-05-09 19:38

Kan man ligge sine spil på en HD og bruge usb stikket ??
Hvis man kan hvordan ?
hvis ikke hvad kan man så bruge usb til ??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-05-09 00:06

Nogle spil vil ligge på C: for at dù, men ellers kan du bare lægge spillene på en ekstern HD:

USB er nyttigt, tænk på alle de ting vi har som kobles til computeren vis USB.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-05-09 01:05

Du skal ikke ligge på spillene. Så bliver de klemt flade.

Hvis du vestperker fra det nordlige, er du undskyldt, for der findes ordet lægge ikke i dialekten.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 20-05-09 07:13

Beklager, men kan ikke finde noget c drev på min ps2...

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 20-05-09 15:10

USB stikket i din PS2 er kun til tilbehør sing star mic's, eye toy osv. man kan ikke lægge spil på en harddisk og tilslutte.
Du kan installlere en harddisk i din PS2 (den gamle model), men den kan ikke bruges til ret meget, den fungerer lidt som et meget stort memory kort.