/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Magix Movie Edit pro plus
Fra : sonjor
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 19-05-09 14:18

Hvor køber man ovenstående (ver.14 eller 15)? Jeg har set at man kan downloade, men så kan det kun installeres 3 gange, og da min PC p.t. er til rep.(vistnok ombytn.) og jeg gerne vil igang på min bærbare .- så vil jeg allerede have brugt de 2 -derfor vil jeg hellere have CD versionen, men kan ikke finde den.

Ps. en rigtig købt version kan vel bruges flere gange, hvis uheldet er ude eller hvordan?

Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-05-09 14:25

prøv google

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 19-05-09 14:39

Har jeg gjort og fandt også et sted, købte - næsten, men så stod der med røde bogstaver, at der ville komme flere omkostninger på, end dem jeg havde accepteret. De anbefalede download-versionen, men se i mit første indlæg hvorfor jeg helst vil have boks-versionen

Accepteret svar
Fra : Nul7

Modtaget 110 point
Dato : 19-05-09 15:16

Hej Sonja.

Jeg er selv utrolig glad for dette program, du kan købe det gennem "Midtdata"
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?goto=forside&mainfunc=link

God fornøjelse.

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 19-05-09 23:43

Tak for svaret Nul7. Mange tak, det var dejligt, programmet er nu bestilt.

Hilsen Sonja