/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Computer reparation????
Fra : return
Vist : 599 gange
179 point
Dato : 19-05-09 12:39

hej

vil bare lige høre hvorlænge en forretning kan ha ens bærbar pc til reparation den skulle bare ha ny X knap og så var selve låget gået fra i den ene side hvor den sidder fast til selve computeren nu har de haft den 14-4-09

problemet er at man jo kan følge den på nettet og har man så gjort en hel del gange

så har de bestilt reserve dele til den og så skriver de de har den under reparation og og så tror man den er blivet fikset men ak ak nej så skriver de der samme ja er holdt op med at tælle nu

nogen der har et bud på hvor længe en forretning kan ha ens bærbar til reparation

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-05-09 12:51

Citat
nu har de haft den 14-4-09

Det er fem dage om jeg forstår det ret.

Hvad forlanger du ?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 19-05-09 12:56

Teil - 5 dage + 1 måned.

Fra d. 14-4-09 til d. 19-5-09:

Kommentar
Fra : return

Dato : 19-05-09 12:56

Teil

nej det er ikke 5 dage men en mdr og så 5 dage sover du hihi

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-05-09 12:56

Det lyder mere som en måned teil

kender ikke din tidsregning, men i resten af Danmark er det i dag 19-5-09

Kommentar
Fra : return

Dato : 19-05-09 12:58

IBM760

ja du er klart vågen men tror altså ham teil har spist alt for mange sove piller

Kommentar
Fra : return

Dato : 19-05-09 13:01

nå men bortset fra Teils bud er der så ellers nogen der er vågen der kan komme med et godt bud på hvorlange ma skal vente på at den bliver færdig ???

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 19-05-09 13:01

Det kræver formodentlig kun briller, for at læse dato-feltet.
Men det kan være, at brillerne trænger til at blive pudset.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-05-09 13:18

Som udgangspunkt skal de jo reparere inden for rimelig tid, og så kan der selvfølgelig være tale om problemer med hensyn til at fremskaffe reservedele, men 1 måned lyder af MEGET lang tid og jeg synes godt du kan tillade dig at rykke for et svar

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-05-09 13:22

Når i har grinet færdigt,
så kan det tænkes de har bestilt reservedele,
der kan jo være leveringstid på den slags.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-05-09 13:26

Ring op og spørg hvad der forsinker
i stedet for at glo på nettet

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 19-05-09 14:14

Jeg mener, at de kan beholde den inden for den tid, der er rimelig for at reparere den slags. Det er måske lige i overkanten skulle jeg mene. Hvis det havde været en telefon som man jo ikke kan undvære, så kan de være forpligtet til at stille en til rådighed. Efterhånden kan en computer vel være lige så vigtig som en telefon skulle jeg mene.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-05-09 14:24

Så er det jo, at man har mere end een.

Kommentar
Fra : return

Dato : 19-05-09 15:53

har skam haft ringet til dem mere end 2 gange men de ved ikke rigtig noget de snakker bare et døvt øre af

og teil vi griner stadig kan du ik høre det

men måske man ikke skulle ha købt den i FONA

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 179 point
Dato : 19-05-09 16:44

det er typisk med pc`er og mobiler. man bliver fyldt med løg, de ene gang efter den anden. skriv en mail til det firma du har maskine til rep. og find en mail adresse til en i toppen af firmaet, og skriv med store ord. det tage jo ikke nær så lang tid og få total renoveret en bil feks.
giv dem ikke fred.
held og lykke.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 20-05-09 07:10

Tak for svaret edison.