/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
netgear
Fra : lillerus
Vist : 849 gange
100 point
Dato : 19-05-09 11:13

jeg har fået et trådløst modem fra yousee det hedder netgearcvg824g men jeg mangler en manuel jeg har ikke haft trådløs før derfor mangler jeg oplysninger om brugen af dette,jeg har søgt overalt på nettet menkan ikke finde en manuel så hvis nogen ved noget om dette vil jeg meget gerne ha' lidt hjælp, jeg ved godt at at jeg selfølgelig skulle spørge yousee, men det er er for teknisk for mig yousee tror åbenbart at alle er professionelle,det er jeg bestemt ikke så lidt hjælp fra alle i hjælpsomme fyre vil glæde en gammel mand på forhånd tak.
mvh. lillerus

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-05-09 11:38

Vejledning skal følge med.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-05-09 11:41

lægger det ikke på en Cd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-09 13:03

vejledningen ligger på medfølgende cd - hvis de da har husket den

ellers ring til netgear - de guider dig gerne igennem og tilsender dig skriftligt materiale - husk at spørgt til krypteringen så får du også den med - tlf til deres support 80702666

Kommentar
Fra : Crypton

Dato : 19-05-09 15:09

Du kan finde en installationsvejledning her.

http://yousee.dk/privat/kundeservice/internet/faq.php?id=15721

Mvh Finn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-05-09 18:31

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 0
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 8