/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
skærmbilleder oven i hinanden
Fra : lham
Vist : 872 gange
100 point
Dato : 19-05-09 09:46

min bærbare Dell har auto opdateret (vigtig opdatering ) til IE8 og et træls
problem er opstået:
Når jeg åbner min lotus organizer( kalenderprogram ) lægger den sig ovenpå hele desktoppen
som om man ser desktoppen bag og samtidig med organizer- det er nærmest
umuligt at se de forskellige knapper tekst osv i organizer men lykkes det
at få øje på en knap virker det ok . HVORDAN FÅR JEG DESKTOP TIL AT GÅ VÆK ?

Accepteret svar
Fra : ockendon

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-09 12:16

rediger/tilpas under I8:
Åbn den mappe, der indeholder den fil, du vil ændre.

Højreklik på filen, og klik derefter på Egenskaber.

I dialogboksen Egenskaber skal du klikke på fanen Detaljer, klikke på den egenskabsboks, du vil ændre, skrive et ord eller et udtryk og derefter klikke på Anvend. Hvis der ikke vises nogen tekst ud for den egenskab, du vil tilføje, skal du pege på det sted, hvor du forventer at se teksten, hvorefter der bliver vist en boks.

Hvis du vil tilføje flere egenskaber af samme type, skal du adskille egenskaberne med et semikolon. Hvis du vil klassificere en fil vha. klassificeringsegenskaben, skal du klikke på den stjerne, der repræsenterer den klassifikation, du vil anvende.

MØY hamrende irriterende

Kommentar
Fra : lham

Dato : 20-05-09 08:43

hej ocendom
Jeg forstår meget lidt EDB så hvis du kan må du forklare med "click der -vælg det osv " ellers springer kæden af for mig !

"åbn den mappe der indeholder den fil du vil ændre"
Ja jeg aner jo ikke hvilken mappe /fil det er jeg vil ændre -altså den der forårsager problemet-går jeg ud fra. Det kan vel både være en fil i desktopprogrammet eller mit organizer program eller et helt andet sted.
.
Det må du først forklare

senere " skrive et ord eller udtryk" skal jeg skrive nattergal eller hotdog ?

nu har du måske en fornemmelse af hvor langt nede på "nørd skalaen " jeg befinder mig så du må bruge dine pædagogiske evner hvis jeg skal videre på forhånd tak

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 22-05-09 07:01

Tak for svaret ockendon.
Som du kan se på mit indlæg er mine EDB evner stærkt begrænsede så jeg ikke forstår så meget af dit svar-men det er sikkert rigtigt-derfor points til dig.
Bill Gates har kristi flyvedag velsignet min PC med endnu en vigtig opdatering-som åbenbart "åd bla mit skærmproblem "-så nu er alt næsten ved det gamle, så du slipper for en redegørelse for "tumper "

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 22-05-09 11:08

ville gerne have uddybet det nærmere, men tiden fløj afsted. Har dog startet på en forklaring til dig, og vil gerne ferdiggøre den og sende dig den privat