/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Lifetec LT9388 UBS kamera
Fra : michaelbak
Vist : 451 gange
150 point
Dato : 24-10-01 10:54

Jeg har købt et Lietec internet ubs kamera LT 9388. Der følger en vejledning med på dansk. Det er også fint, men i etablering af kameraet står der kun hvordan man sætter det op hvis man har en modem eller ISDN forbindelse. Jeg har en ASDL forbindelse, og har derfor problemer med at sætte det op. Er der nogen der har en løsning på dette ?

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 150 point
Dato : 24-10-01 23:19

hvis ikke det medfølgende software understøtter adsl, så brug programmet TrueTech Webcam fra www.truetech.com
programmet er gratis og streamer dit videosignal ud på nettet live! ikke noget med billeder hvert 10 sekund :)
programmet streamer dit videosignal ud til en site du får på www.camarades.com. både program og hostning af din streaming er gratis!

Hilsen
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 24-10-01 23:55

Hej igen
Du kan også bruge software fra denne site : http://www.conquercam.com/

Hilsen
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : michaelbak

Dato : 25-10-01 08:42

Tak for svaret PARKENSS. Jeg vil straks prøve dine link