/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Return to Castle Wolfenstein problem
Fra : kaad1
Vist : 458 gange
90 point
Dato : 07-04-03 15:08

Er der en der har meget forstand på RTCW...... Jeg er kommet rimligt langt i spillet , men er nu kommet til en bane hvor jeg ikke kan komme vidrere. Jeg går ind af en dør mit inde i en bane også kommer den en lille film hvor en grim tysker forklare at han har lavet sådan en mester maskine........ Efter filmen kommer denne robot maskine frem som kan skyde med strøm og er umulig at gøre noget ved........... Man dør altid næsten med det samme....... Er der nogen der ved hvad man skal gøre..............

Accepteret svar
Fra : chrelle

Modtaget 100 point
Dato : 07-04-03 16:06

Sørg for at have masser af Ammo til dine sejeste våben.
Løb ned på gulvet så du er i samme højde som ham. Der er masser af
flack-jacket's og health packs til når du får brug for dem.
Skyd så løs på ham uden selv at stå stille, og brug de muligheder for skjul
der er i rummet. Det kan godt lade sig gøre selvom det indimellem godt
kan virke umuligt.

Kommentar
Fra : bianca

Dato : 08-04-03 13:30

Hejsa med dig!

Det monster klarede jeg ved at gemme mig i rummet til venstre i skærmen lige når du ikommer ind! og så hele tiden sørgefor at være i den modsatte ende af monsteret!! Det tager langtid og mange liv men det lykkedes for mig til sidst!! Dog skal du lige være opmærksom på, at der oppe på afsatsen er der en gang hvor på der kommer nogle stykker der gerne vil give dig en byforgiftning til velkomst drink!!

Held og lykke med det, ellers skriver du bare igen!

Godkendelse af svar
Fra : kaad1

Dato : 11-04-03 14:27

Tak for svaret chrelle.

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 14-04-03 08:55

Lykkedes det?