/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Sikkerhedskopi
Fra : Rebekka89
Vist : 292 gange
50 point
Dato : 18-05-09 12:47

Hej. Jeg skal ha lavet en sikkerhedskopi af mine billeder og mit musik som ligger på min mac..
Jeg har en ipod på 80 GB hvor alt min musik og alle mine billeder ligger. Er det en form for sikkerhedskopi? Kan jeg lægge det over på computeren hvis det forsvinder derpå??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-05-09 13:05

Kort sagt: JA

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-05-09 17:46

Lav en seperat mappe på din I Pod og kald den backup og så en dato.

Så kopierer du alt det du vil gemme over i den mappe. Datoen gør at man nogenlunde kan huske hvad man har lagt på sin PC de sidste måneder, og har man datoen på backuppen, så er det nemt.

Jeg gør det selv på den måde og jeg taget backup hver den 1. i måneden. Ny mappe og når backup er i orden så slettes den gamle mappe.

Kommentar
Fra : Rebekka89

Dato : 18-05-09 18:02

Okay.. Tak.. granner01, kan man gøre det inde fra iTunes?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-05-09 20:04

Hvad mener du om man kan fra iTunes?