/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Udd. ?
Fra : AlphaMMale
Vist : 245 gange
20 point
Dato : 18-05-09 12:09

Hej,
Jeg har bestået de første 2år at en HHX.
Kan jeg bruge det til noget, hvis jeg gerne vil læse videre ?
Hvis jam hvilke muligheder har jeg ?

Findes der et sted på nettet hvor man kan få studievejledning ?

Kommentar
Fra : Tlh9

Dato : 18-05-09 12:30

måske en ide at snakke med din egen studievejleder.. du kan ihvertfald ikke bruge 2 års HHX til noget.

Kommentar
Fra : Rebekka89

Dato : 18-05-09 13:01

tjek http://www.ug.dk/ der tror jeg at du kan finde noget

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 18-05-09 18:31

Ovenstående har fuldstændig ret - du kan ikke bruge 2 på HHX til noget som helst, ihvertfald ikke uddannelsesmæssigt... - måske du bør starte på 3. år af HHX og bide tænderne sammen så længe det varer... - ved godt at det ikke er sjovt, men måske det lønner sig ved valg af uddannelse...