/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor er koldere på landet end om somm~
Fra : viskinge
Vist : 749 gange
1 point
Dato : 07-04-03 14:59

Det kan godt være jeg er dum, men er der nogen der kan forklare mig, hvad dette tips går ud på ( bortset fra at skrabe point sammen.
Tipset var: Sangen fra reklamen.

MVH

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-04-03 15:07

Det sker ind imellem, at folk spørger om, hvilken melodi de hørte i en eller anden reklame.
Nu kan de finde svaret her: http://www.kandu.dk/dk/tip/3487
Jeg synes, det er et udmærket tip.

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 07-04-03 15:07

det var fordi der var en der havde spurgt efter sangen fra coca-cola reklamen. jeg går ud fra det var derfor det blev lagt som tip

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-04-03 15:12

PS! Grunden til at det er koldere på landet end om sommeren er, at universets krumning ikke er
lige retvinklet over det hele.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 07-04-03 15:38

Nu tror jeg, at jeg ved hvad det går ud på. Teksten i tippet, skulle måske havde været lidt anderledes.

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 07-04-03 15:50

Hej rellom.
Det kan godt være at det er et udmærket tip, men overskriften er lige så forkert som på dette spørgsmål.
Tip:
"Sangen fra reklamen"
For os der har lært, og forstået dansk, betyder det: en ganske bestemt melodi(sang) fra en ganske bestemt reklame.

MVH

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-04-03 16:34

Jeg synes også titlen er okay. Det, folk søger, er jo en eksakt sang eller melodi.
Og så er det logisk nok, at titlen er holdt i bestemt form.

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 07-04-03 16:52

Jeg synes IKKE at det er et ok tip, når man 2 minutter efter at et svar er skrevet hugger det som tip, for at score nogle point, på noget som andre har lavet....

Kig her :

http://www.kandu.dk/dk/spg/13600

OG giv så Rasmus91 den opsang han fortjener.... Det er simpelthen under lavmålet at stjæle med arme og ben bare fordi man ikke selv kan forfatte ed tip og få ærlige point for dem.

Måske i nu har forandret synspunkter ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-04-03 17:22

Slet ikke!
Man har jo altid sin viden et eller andet sted fra.
Og om man har den her fra kandu eller fra et andet sted,
kan efter min mening være hip som hap.

Accepteret svar
Fra : hansandersen22

Modtaget 1 point
Dato : 07-04-03 18:11

Kære viskinge

Nogen snakker man åbenbart forgæves til....

Hav en god dag.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-04-03 18:41

Jeg har løsningen på: "Hvorfor er koldere på landet end om sommeren"
Svar: det er fordi "Der er længere på cykel end til Roskilde"
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 19:12

Eyvind... hvodden laver man den søde, rygende smiley????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-04-03 19:26

kolon,tankestreg,udråbstegn =
(en gave fra fnollerpige)
Jeg vil gerne vise dig det, men hvis jeg er gået i seng så se her.
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 18-06-03 07:49

Tak for svaret hansandersen22.