/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opdatering af IE
Fra : Toms_taxa
Vist : 662 gange
50 point
Dato : 18-05-09 06:46

Hej

Forleden foreslog min pc at jeg opdaterede min IE til en ny version.

Så langt så godt.

Panikken er total

Siden jeg opdaterede oplever jeg, at min pc ikke genkender mig når jeg besøger
mine favoritsider - altså jeg skal hver eneste gang indtaste brugernavn & password.

Det problem havde jeg ikke før og det er noge rod. Jeg oplever også at når je er på en af de favoritsider - et fodbold debatforum så bliver jeg smidt af efter et par minutter og må starte forfra!

Nogen med et tip til hvad jeg skal gøre?

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 18-05-09 07:20

Menere du opdateringen til IE8?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 18-05-09 08:06

I IE går du i funktionen/internetindstillinger/avanceret og sætter dine indstillinger der.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 18-05-09 08:45

slet det skidt igen (hvis du kan) det giver ikke andet end problemer.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 18-05-09 09:01

Det kører fint, jeg har kørt med IE siden, det kom på update uden problemer.

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 18-05-09 09:02

Jeg har været inde i avanceret - men jeg kan ikke se hvad der er jeg skal rette?

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 18-05-09 10:00

Min opdatering til IE8 kører ligeledes upåklageligt, og helt uden problemer endnu da.

Mvh
joan

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 25 point
Dato : 18-05-09 10:48

Hvis ikke du kan finde indstillinger som løser problemet, så forsøg at klikke på Nulstil, den er også under Avanceret, du skal så bagefter aktivere dine browser tilføjelser igen.
Har du set under fanen Indhold - Autoudførelse - Indstillinger, at browseren er sat til at gemme brugernavne og adgangs koder (der skal være markering ud for linjen) ?

Godkendelse af svar
Fra : Toms_taxa

Dato : 18-05-09 10:55

Tak for svaret

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-05-09 12:04

Nå du fandt ud af det, og skulle bare have lukket spørgsmålet