/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Sanheden.
Fra : bb1
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 17-05-09 22:56

Tompeneseren har jo udelukket mig,så jeg kan ikke svare på hans tråd.

Men her er det han søger: http://www.kandu.dk/spg135866.aspx

Det må være forfærdeligt ikke at kunne huske hvad man selv skriver, men hvad det behøver man vil heller ikke når man er blevet udnævnt til våbenkyndig ekspert i D.L.S.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-05-09 08:37

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-05-09 10:24

Det var tompen selv der spurgte og påstod at han aldrig havde skrevet det, men det havde han altså så igen igen igen man kommer længst her i tilværelsen ved, at være ærlig.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-06-09 23:13

Her kunne heller ikke opnåes et svar, selvom E.B.Berthelsen/Tonganeseren i et andet indlæg skrev, at det var en fejl, at han havde blacklistet nogle permanent. Han mente kun han havde gjort det i en enkelt tråd.. Eksperter er kloge!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 11-06-09 21:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål