/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Media player 11
Fra : CerwinVega
Vist : 401 gange
104 point
Dato : 17-05-09 22:30

Jeg har et problem med windows media player 11.

Når jeg afspiller film og vil lukke wmp før filmen er slut, så kan jeg jeg stadig høre lyden fra filmen i bagrunden og når jeg åbner wmp igen så køre filmen vidre med mindre jeg stopper filmen på stop ikonet og så lukker wmp ned i hjørnet med X

Hvad sker der for wmp ?

Jeg har læst noget om det kan være codec eller fejl i wmp, men har aldrig fundet den rigtige løsning

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-09 22:56

Et gæt, men jeg tror du kan løse problemet ved at bruge Filer og Afslut, det afslutter programmet, det røde kryds lukker bare vinduet

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 114 point
Dato : 17-05-09 23:04

Media Player SKAL lukke helt, når du klikker på det røde kryds. Afinstaller den du har, og hent så en ny med tilhørende opdaterede codecs på MS´s web-side.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-05-09 23:06

Fortæl lige hvordan du lukker wmp nu?

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 17-05-09 23:10

ok..det gør jeg i morgen når jeg kommer fra arbejde ..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-09 23:11

Det står i spørgsmålet, at WMP bliver lukket på krydset i hjørnet, programmet hænger lidt inden det afslutter helt, når du pludselig lukker uden først at stoppe afspilning, du løser problemet ved at stoppe afspilning inden du lukker programmet

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-05-09 23:24

Nej o.v.n. CV skriver
Citat
Når jeg afspiller film og vil lukke wmp før filmen er slut, så kan jeg jeg stadig høre lyden fra filmen i bagrunden og når jeg åbner wmp igen så køre filmen vidre med mindre jeg stopper filmen på stop ikonet og så lukker wmp ned i hjørnet med X
. Altså lukkes der forkert først, og jeg vil bare vide hvordan.

Prøv lige selv at åbne en lille film i WMP og luk den i den så på krydset i hjørnet. Det har jeg lige gjort - Klik og vupti - væk var wmp, billede og lyd

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 18-05-09 21:59

Tak for svaret heller22. Nu lukker og slukker wmp når jeg klikker på X

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-05-09 22:04

Skønt at kunne hjælpe. Og tillad mig lige en bemærkning om noget helt andet. Det er vedr. dit brugernavn. Jeg har altid ønsket mig, men aldrig haft råd til at købe højtalere af samme navn, suk