/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fornyelse af avast
Fra : BjornJ
Vist : 2667 gange
200 point
Dato : 17-05-09 22:28

Jeg har indstaleret Avast, mendet udløber om 9 dage.
Når jeg prøver at hente det står der noget i retning af: De aktuelle sikkerhedsindstillinger tillader ikke at hente denne fil.
Er mine indstillinger ikke dem der i Avast? Hvis så det jo programmet der lukker for sin egen fornyelse.
Hvad gør jeg?

PSmeget gerne så ikke så kyndig kan forstå det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-05-09 22:43

Du skal ikke installere avast på ny.
Men bare licenskoden.
Du får sikkert en mail med ny kode,
det fik jeg for nylig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-09 22:44

Det er fordi du har hentet betalingsversionen....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-09 23:00

Citat
Det er fordi du har hentet betalingsversionen.
der er kun en version, og den kan registreres gratis af private
BjørnJ du registrerer dig igen og får en ny kode, så kører det et år mere:
http://www.avast.com/eng/home-registration.php
du klikker på den tredie mulighed I'm a registered user and my registration key has expired, I need a new one

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-09 07:55

Ja - det var min forveksling med AVG

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-05-09 19:59

Citat
der er kun en version, og den kan registreres gratis af private

Nixen - der findes en gratis Avast og en betalings Avast.

Den gratis skal bare genregistres efter brug i ca. et år.

H-klik på det blå a og vælg start avast > klik på registrering (nøglen) > klik på programregistrering >
klik på:
"I'm a registered user and my registration key has expired, I need a new one"

Resten går af sig selv..............................stadig gratis.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-05-09 01:03

Rettelse: Der findes kun en Avast HOME, den er gratis for private, er man ikke privat person skal man betale for Home udgaven, så er der også en Avast Pro, om Home står der
Citat
FREE OF CHARGE for non-commercial & home use only
, det kan vist oversættes til: Gratis for hjemme brugere og ikke forretnings drivende.
BjørnJ du kan være helt rolig ved at bruge Avast Home og Online Armor firewall (et indskudt svar på dit andet spørgsmål) glem Bullguard den er ikke pengene værd, jeg har den selv men den bliver skiftet ud til efteråret når licens udløber, jeg vil i stedet bruge Onine Armor + en gratis antivirus måske Avast.
Husk at bruge samme e-mail adresse som da du fik den første licens, når du fornyer dit licens, den skal fornyes en gang om året og er altid gratis.
Klik på linket jeg satte ind i går og sæt den nye licens ind som Eyvind beskiver

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-05-09 01:07

Du får lige et link til verdens bedste firewall, og så er den gratis
http://www.tallemu.com/free-firewall-protection-software.html
når du klikker på Download now, så kommer du over på Download.coms hjemmeside, det er der den gratis udgave hentes

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-05-09 18:27

Ja ikke osse ovn.......................................

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 22-05-09 17:31

Til o.v.n.

Hu er BullGuard løbet ud og jeg har indstaleret Avast Home, skulle få svar inden 24 timer om det er lykkedes.
Jeg har prøvet at indstallere den du firewall som du betegner som verdens bedste. Den skulle erstatte BullGuard, hvis jeg har forstået det rigtigt, menJeg for besked om at min beskyttelse ikke tillader at hente filen.
Hvordan indstallere jeg Amor firewall?

Bjørn

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 22-05-09 17:48

Til o.v.n.
jeg har lige fået svar fra Avast også indstaletionen af det program standses med besked om a min sikkerhedsindstilling ikke tilader at jeg henter denne fil.
Hvad F..... gør jeg? et er tilsyneladende Avast der ikke tillade indtalation af Avast og verdens bedste firewall

Bjørn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-09 20:15

Lyder meget mystisk du må have et program som brokker sig over at andre programmer installeres, hvad står der helt præcis i advarslen ?
Er det muligt at der står om advarslen kommer fra Windows eller et andet program ?
Hvad har du af sikkerheds programmer på computeren nu ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-09 20:17

Har du afinstalleret Bullguard med det afinstallerings værktøj som hentes fra Bullguard ?
Jeg er meget interesseret i hvad der står i den advarsel og hvor den kommer fra

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 22-05-09 20:29

Denne besked har jeg fået fra BullGuard, så jeg regner med at den er slettet, men den er måske stadig i min computer?, men er den aktiv?

Bjørn

Kære BullGuard-bruger

Din computer er ikke længere beskyttet!
Vi håber, at du har været tilfreds med brugen af BullGuard. Din licens er udløbet, men vi kan tilbyde dig et års BullGuard Internet Security for kr. 499,-

KØB NU 499,-

Når du køber, skal du angive dine brugeroplysninger:

Brugernavn: bjfaaborg@stofanet.dk

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte support afdelingen.

Vi hører også meget gerne fra dig, hvis du ikke ønsker at forny din licens. Vi bestræber os hele tiden på at levere det bedste produkt og service til vores kunder. Respons fra vores brugere hjælper os med at sikre, at kvaliteten er i orden.

Med venlig hilsen

René Hansen
Teamleder hos Dansk Support, BullGuard

Klik her, hvis du fremover ikke vil modtage erindringer fra BullGuard.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 22-05-09 20:34

Der står når jeg prøver at indstalere "verdens bedste firewall

Den aktuellle sikkerhedsindstilling tillader, ikke at du indstalerer denne fil.

Det står der også når jeg prøver at indstalerer Avast

Bjørn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-09 20:44

Bullguard forsvinder jo ikke bare fordi licensen er udløbet, hent afinstallerings værktøjet og fjerne Bullguard: http://www.bullguard.com/support/product-guides/bullguard-internet-security-guides/uninstall.aspx
genstart computeren og se lige listen med programmer igennem, for at konstantere hvilke sikkerheds programmer du har, Kontrolpanel Tilføj og fjern programmer, du skal ikke fjerne nogen endnu, bare se hvad der er

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-09 21:02

Husk at lukke Bullguard nede ved uret, inden du afinstallerer, højre klik på klik på Exit, eller endnu bedre, afinstaller programmer i Fejlsikret tilstand

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 23-05-09 09:14

Til o.v.n.

Jeg kan ikke finde BullGuard nogen steder, hverken ved uret eller i programmer.
Det link føre til det sædvanlige, Den aktuelle sikkerhedsindstiling, o.s.v.

Bjørn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-05-09 10:27

Du skrev at advarslen med ikke at kunne installere programmer, kom fra Bullguard så programmet må være der, eller har jeg misforstået

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 23-05-09 11:10

Til o.v.n.
Jeg trykker på dit link og får Uninstalling BullGuard.
(1)
Jå skal jeg vælge imellem, BullGuard 8,5 for Vista og BullGuard v4x.
Da jeg ikke har Vista, vælger jeg BullGuard v4x.
På engelsk som jeg læser det. Står der, at det bedste er at gå til kontrolpanelet, men da jeg ikke kan finde BullGuad der, går jeg til, "Remove all instelled componente"
Trykker på "next" og der sker ikke noget.
Jeg går længer ned på siden. der er markeret, BullGuard og Modify & Repri & Uninstall.
Jeg trykker på "start", og der sker ikke noget.
Jeg går til
(2)
Der sår Download Uninstall Tool For BullGuard når jeg trykker får jeg beskeden,
" de aktuellr sikkerhedsindstillinger tillader ikke, at denne fil hentes.

Bjørn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-05-09 12:11

Citat
de aktuellr sikkerhedsindstillinger tillader ikke
hvor kommer den fra? Er det Windows som advarer? Kan du ikke klikke den væk? Hvis Bullguard ikke er i Tilføj og fjern programmer, så har du slettet den og burde kunne installere Avast i stedet for, kommer der ikke en advarsel fra Sikkerheds center som siger Der er ikke nogen antivirus på computeren?

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 23-05-09 13:19

Jeg ved ikke hvor den komme fra.

Den kommer når jeg prøver at indstalerer:
Avast Home, Uninstalling BullGuard, Amor Fierewall og det program due har linket til, som du kalder verdens bedste.
Den kom også da jeg prøvede at forny Avast.

Bjørn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-05-09 21:27

Jeg er helt på bar bund, den slags advarsler har jeg ikke hørt om før, måske er det Windows det burde du kunne ændre i Sikkerheds center som du finder i Kontrolpanel, sæt så indstillinger så lave som mulig, men som sagt med de oplysninger du kommer med, så er det rene gætterier

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 23-05-09 22:24

Jeg må på jagt efter en lokal klog mand. Jeg kender en jeg har brugt når der gik kage i det.
Han har nok større mugligheder for at finde ud af hvad der er galt når han sidder ved computeren.
Jeg vil, hvis jeg fatter hvad der sker, vende tilbage og berette.
Foreløbig tak for din tålmodighed og hjælp.
Tilsyneladende er der ikke andre der har haft løst til at gå igang med opgaven.

Bjørn

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 23-05-09 22:38

Det er altid nemmere selv at have computeren mellem hænderne, held og lykke og husk at fortælle hvad der var galt, og gerne om det Windows Sikkerheds center som siger at dine indstillinger er sat for høje

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 24-05-09 19:35

Tak for svaret o.v.n..
Nu har jeg haft besøg af den kloge mand og lt skulle være slettet.
Han har i stedet for Avast indstaleret AGV, så nu håber jeg at det køre.

Tak for hjælpen, du kan jo ikke gøre for at jeg er lidt tungnem.

Bjørn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-05-09 19:44

Selv tak - men du glemte at fortælle hvad det var som spærrede jeg kunne desværre ikke gætte det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-09 19:51

Det KAN KUN have været Bullguard der ikke har været afinstalleret

Citat
Jeg kan ikke finde BullGuard nogen steder, hverken ved uret eller i programmer

Det er sandelig ikke ensbetydende med den er væk....

Jeg tror SLET IKKE uninstallværktøjet fra bullguard har været prøvet

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 24-05-09 23:21

Til o.v.n Det gad han ikke rode med, så han gik på en eller måde ind og slettede Avast.
Tror du ikke at AVG er lige så god? Det mente han.
Til refi. Jeg fandt uninstalærktøjet men blev standet af beskeden
"den aktuellesikkrhedsindstiling tillader ikke at dennefil hentes.

Bjørn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-05-09 23:41

En mystisk advarsel den nye AVG 8.5 er meget god siger eksperter, jeg kender den ikke