/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
LG.Plasma-skærm
Fra : jangchr
Vist : 610 gange
100 point
Dato : 17-05-09 18:39

Jeg har kig på et tilbud fra elgiganten på en LG,Plasmaskærm til 3999 kr,men når jeg søger på google efter den,er det fleste der komme frem er fra østlanderne og en enkelt fra Tyskland,denne her

http://www1.conrad.de/scripts/wgate/zcop_b2c/~flN0YXRlPTI4NzE2NTM0NTk=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=B2C&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&product_show_id=345175&gvlon=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=fromoutside&~cookies=1&cookie_n[1]=b2c_insert&cookie_v[1]=U0&cookie_d[1]=&cookie_p[1]=%2f&cookie_e[1]=Thu%2c+18-Jun-2009+16%3a49%3a46+GMT&scrwidth=1680

Så spørgsmålet er,skal man ofre lidt mere eller er det bare en fladskærm fra et overskudslager solgt specielt til østlanderne,synes heller ikke at opløsningen er særligt god,kun 1024x768

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-09 19:32

Forget it....

Den har ikke engang digitaltuner

Det er "resterne" de forsøger at sælge inden de bliver nødt til at forære dem væk....

Tilbyd dem en "tusse" - så har de endda tjent godt.....

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 17-05-09 19:38

Jo refi,jeg synes også at den så lidt skrabet ud,det eneste jeg rigtig se hvad der var godt ved den,var at den var på 100 HZ og måske også kontrasten på 1000000:1

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 17-05-09 19:52

Du skal op på ca. det dobbelte i pris (i den størrelse) for at få noget brugbart - særlig hvis det skal være med mpeg4 tuner (til det nye signal)....

Har du ikke brug for mpeg4 men kan nøjes med mpeg2 er der stadig en del at spare......

Men allerede nu importeres de ikke længere - så det er lagrene der skal tømmes....

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 17-05-09 20:27

Tak for svaret refi.

Jeg havde nu også tænkt mig denne istedet for,men prøver nu og ser om den ikke skulle være billigere i Sverige,der slikker de jo låg og spiser enderstykke over

http://www.pixmania.com/dk/dk/2586136/art/philips/lcd-fjernsyn-42pfl5604h.html?srcid=7139&Partenaire=Pricerunner_DKdk&CodePromo=oui&aftrack=TVRBd05qc3hOak14T3pBeU5UQXhNamszOzEyNDI1ODU1NjI7