/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Findes der en . .
Fra : Tonganeseren
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 17-05-09 13:53

Findes der en uddannelse som er kaldt: Våbenekspert???

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 17-05-09 14:23

der findes noget der hedder våbensmed/bøssemager uddannelsen, gad vide om de skulle vide noget om våben?
MV2

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-05-09 15:30

Hmmmmm.... Nej, der findes ingen rigtige våbeneksperter.
Men, der findes masser af mennesker, som kender en masse til våben. Det være våbnets opbygning, våbnets historie,bøssemageren der lavede modellen, årstallet, stedet, osv... osv.

Prøv at sætte 3 "våbenekperter" overfor hinanden, og lad disse "våbeneksperter" diskutere forskellige våben - så kommer uenigheden - for ikke at sige religionskrigen.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 17-05-09 15:58

Man kan IKKE uddanne sig til Expert

Længere er den ikke.....

Expert er IKKE en beskyttet titel - ALLE er experter - områderne de er experter på bestemmes ene og alene af dem der titulerer dem experter

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-05-09 17:40

Refi - jeg elsker dig. Endelig et højt kvalificeret svar.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-05-09 20:11

En ekspert er en person, der ved mere og mere om mindre og mindre så han tilsidst ved alt om ingenting

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-05-09 21:15

OK, dabj, den er jeg også med på. Jo længere man finder iond til en problemstilling, jo mere finder man ud af, man ikke ved.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-05-09 23:38

Tak for svaret refi.