/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Adobe Shockwave
Fra : Dipsey
Vist : 617 gange
50 point
Dato : 17-05-09 11:22

Jeg skal installere shockwave for at kunne spille på king.com, men min computer kan åbenbart ikke. Der står jeg skal klikke på den gule dims der skal komme frem øverst, men der er ikke nogen. Hvad nu?

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 17-05-09 11:24

Kan det vøre fordi jeg har Vista?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-09 11:26

http://filehippo.com/search?q=shockwave hent den herfra - -hent som administrator og kør som administrator !!!

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 17-05-09 11:27

Det skal jeg se om jeg kan finde ud af. :) Det er gratis derfra?

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 17-05-09 11:28

den siger fejl når jeg prøver

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-09 11:41

hvilken fejl ??? og ja den er gratis

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 17-05-09 11:41

Jeg fik den til at køre, men så stoppede den pludselig. Og kan se på eksperten.dk at andre har samme problem :/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-09 11:42
Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 17-05-09 11:47

Det link du gir mig der, er det jeg ikke kan køre som beskrevet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-09 11:47

http://fpdownload.macromedia.com/get/shockwave/uninstall/win/sw_uninstaller.exe
ovenstående kan afinstallere alt af en gamle - gør det - og hent s å den nye

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 17-05-09 11:48

Hvad skulle det hjælpe at afinstallere?

Ja, jeg er en tumpe til computer :/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-09 11:56

det kan hjælpe af afinstallere fordi din nuværende er defekt for eks - eller for gammel - begge link er helt ok