/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Router m printserver
Fra : Fijala
Vist : 603 gange
300 point
Dato : 16-05-09 18:22

Jeg skal have fundet en wifi router med printserver til N standard, men jeg synes kun jeg kan finde dem til G standard.

Er der lige nogen der kan hjælpe her

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-05-09 19:30
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-09 19:34

Mon ikke spørger selv kan finde ud af at søge, og der er ingen af dem du har fundet, som er router med indbygget printserver jeg tror ikke de er "opfundet" endnu med N standarden

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-05-09 19:40
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 16-05-09 19:44

Den ser fint ud, men ingen printserver indbygget
Citat
*
Wireless N bredbåndsrouter
*
Kompatibel med 11g og 11b trådløse netværk
*
10/100Mbps WAN-port
*
Indbygget 10/100 Mbps switch med fire porte og Auto MDI/X
*
USB 2.0-port til Windows Connect Now med let konfiguration
*
NAT og SPI (Stateful Packet Inspection) firewall med VPN-pass-through
*
Filtrering af indhold med spærring af URL og planlægning
*
Quality of Service med StreamEngine
*
WEP, WPA- og WPA2-trådløs kryptering
*
Understøttelse af 802.1x RADIUS
*
Aftagelig antenne (omvendt SMA-stik, hun)
*
D-Link Click'n Connect - let installation med guide
*
Webbaseret konfiguration

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-05-09 19:48

Men hvad er dette

Citat
USB 2.0-port til Windows Connect Now med let konfiguration

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-05-09 19:55

ftp://ftp.dlink.eu/datasheets/DIR-635.pdf

citat derfra

Citat
This router creates a high-speed
and completely secure wireless network to share
photos, fi les, music, video, printers, and storage.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-05-09 19:59

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=215237&searchArea=&Soegeord=Dir+635

den er god nok i mine øjne og så koster den ikke alverden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-09 19:59

Det er en usb port til at gemme Windows indstillinger, hvis du lader Windows sikre dit netværk.
Granner01 der er tale om delt printer og ikke printserver

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-09 20:08

Et godt valg og så er der råd til en selvstændig printserver også, den behøver vel ikke at opfylde N standarden ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-05-09 10:10

Citat
D-Links DIR-635 er en Wireless N-kompatibel enhed, der giver ægte topydeevne - op til 650 % hurtigere end en trådløs 802.11g-forbindelse og hurtigere end 100 Mbps kabelforbundet Ethernet. Slut DIR-635-routeren til et kabel eller et DSL-modem, og del din højhastigheds internetadgang med alle andre i netværket. [B]Opret et sikkert trådløst netværk, så du kan dele fotos, filer, musik, video, printere og netværkslager overalt i hjemmet.[/B] Med et indbygget prisvindende QoS-program giver denne router en bedre internetoplevelse, fordi digitale telefonopkald (VoIP) og onlinespil stadig kan foregå glat og med hurtig respons.

Efter min bedste overbevisning skulle dette da være ok.

Jeg har også funden en seperat trådløs printserver, Linksys der passer lige som fod i hose til hans Linksys router han har i forvejen. Det er nemlih til min søn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-09 12:53

Så er der bare tilbage, at afslutte handelen den ser ud til at være ok

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 17-05-09 19:38

Tak for svaret o.v.n.. Du hang på til det sidste

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-09 19:55

Selv tak, jeg håber sønnen bliver glad for valget