/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
frokost i legoland
Fra : trudslevperle
Vist : 571 gange
80 point
Dato : 16-05-09 13:39

Vi skal til Legoland juhuuuuu, men vi vil gerne have en lækker frokostmadpakke med der du'r til børn og voksne, jeg er lidt idé-forladt, er der nogen der har gode ideer???????????

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-05-09 14:36

tyve flade med spegepølse

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-05-09 15:26

Citat
tyve flade med spegepølse

Og så tre skiver agurke salat på hver,så holder de sig friske.

Men brug endelig a-gurk. B-gurk duer ikke.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 80 point
Dato : 16-05-09 18:48

Rigtig god tur

Arla har lavet en herlig side, med "Buffet i det grønne" - mon ikke du kan få inspiration derfra

http://www.arla.dk/Karolines-Kokken/Menuer/Buffet/Buffet-i-det-gronne---skovtur/

Hilsen fra HelleBirgitte

Kommentar
Fra : suseline

Dato : 16-05-09 20:35

lav nogle lækre hjemmebagt grahramsboller og gulerøder stave agurkestave og
til bollerne en dressing af lidt sød sennep rørt op med creme fraiche smør
enten bollerne inden eller en lille bøtte med og friske jordbær hjemmerørt
skinkesalat det kan alle børn lide og kogte æg små tomater og måske kolde
små kyllinge lår nye kartofler er det noget der kan bruges.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-05-09 22:02

Pastasalat mætter godt.

Jeg blander kyllingestykker, kogte pastapinde, tørrede tomater, oliven/olivenolie, ruculasatat samt lidt parmasan i tynde skiver.

Eller lav anden salat, put i bægre, hav sandwichboller ved siden af og læg dem sammen "on location".

Og lad nu ikke ungerne spise sig mætte i isvafler inden frokost.

Godkendelse af svar
Fra : trudslevperle

Dato : 17-05-09 10:40

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-05-09 13:56

Selv tak