/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Afbudsrejser
Fra : Luke2000
Vist : 1378 gange
100 point
Dato : 16-05-09 13:02

Vi er 4 personer der har tænkt os at tage en Afbudsrejse til August.

Er der nogen der har nogen gode råd? Det kunne være ting som vi ikke lige har tænkt på, eller gode/dårlige oplevelser m.m.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-09 13:05

Citat
Det kunne være ting som vi ikke lige har tænkt på

Ja - hvorfor en afbudsrejse ??????

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-05-09 13:10

Nu er der jo ikke nogen her der ved hvad i HAR tænkt på, men faren ved planen er jo, at der ikke er nogen rejser når i gerne vil afsted.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-05-09 13:37

Ja, I tager ud i lufthavnen med hver to kufferter...

Den ene med soltøj, den anden med varmere tøj, så er i helgarderet.
I ved jo ikke hvor i kommer hen?
Hvis det skal være billigt, i sidste øjeblik??

Jeg ville nu følge lidt med i udbuddet og booke nogle uger før...

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-05-09 14:15

svendgiversen - Vi har tænkt os at tage en af dem man kan finde på nettet eller tekst-tv, selvføldig har vi ikke tænkt os at tage ud i lufthavnen.... Har du været ude at rejse før? Eller har du noget af din viden fra Simpsons.

Vi har afsat 2 uger til 1 uges ferie så der burde være mulighed for at finde noget vi er ikke så kræsen igen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-05-09 14:24

Ja, jeg bestiller altid i god tid,
men min svoger, der bor tæt på Kastrup, prøver dette med sidste øjeblik...

Følg me på TV2 tekst TV 503-549
eller denne:
http://www.afbudsrejser.biz/

God billig Tur

Accepteret svar
Fra : plimgøj

Modtaget 50 point
Dato : 17-05-09 19:42

Halløj

Jeg plejer at kigge her: http://www.afbudsrejser24.dk/

Eller her: http://www.spies.dk/afbudsrejser

Og så plejer man at kunne finde billige billetter, som ikke er afbudsrejser på supersaver.dk

God tur

Godkendelse af svar
Fra : Luke2000

Dato : 21-05-09 17:40

Tak for svaret plimgøj.