/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hjælp til c.p.i hussar
Fra : benjamin18
Vist : 606 gange
310 point
Dato : 07-04-03 12:01

jeg har lige fået fjernet skiven i variomaticen på min hussar og nu vil jeg sætte et 70 forrør på det her http://www.protuna.dk/product.asp?c=5719930&n=19072233&pn=22030624 skal jeg så om dysse den ?

Kommentar
Fra : Lars4001

Dato : 07-04-03 19:10

Nope...

Accepteret svar
Fra : bambusneger

Modtaget 310 point
Dato : 08-04-03 13:30

nej, det behøver du slet ikke, kun hvis du vil ha' den til at drukne og køre af H til!!!!!!!!!

med venlig hilsen Aske
ps. Med 70km/t-forrøret vil du nok få 5 km/t(max. 10km/t) på toppen, men et meget bedre optræk end d normale!!!! hvis jeg var dig ville jeg nok hellere betale lidt ekstra for en tun-udstødning(prøv dette link:http://www.kreidler-service.dk/search2.asp?selection=Option2&Option3=32&Option1=122&Option2=13 , fordi dú vil få meget mere fart(+15km/t) og mere optræk end du ville få med forrøret. Minuset er bare at man lettere kan høre/se at den er ulovlig!!!

Kommentar
Fra : benjamin18

Dato : 08-04-03 15:31

det kan da ikke passe det kun giver 5-10 kmt min vens kører da 65-70 han har kun fået et 45´er rør på og 70`er røret det har større diameter det vil sige mere fart og tunødstøning så kører som lort hvis du sætter det på

Kommentar
Fra : Madsh87

Dato : 09-04-03 17:19

Jo den kommer til at kører ca. 65-70. Men du skal ikke røre dysen.!

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 12-04-03 18:29

et større forrør giver næsten kun optræk(arbejder på et scooter-værksted i horsens).... du siger at din vens kører 65-70km/t og d er da ikke unormalt at en afdroslet cpi hussar køre 65-70 uden andet forrør...! og du kan heller ikke sige at med en tun-udstødning kører den af lort, fordi d afhænger meget af hvad for en udstødning d er..! min ene ven har en afdroslet hussar og den køre rigtig fint(75-80km/t og et godt optræk) med en Kunda Traking-udstødning(599,- hos www.west-import.dk)

med venlig hilsen aske
ps. stadig vil jeg lige huske dig på at du ikke skal røre dysen selvom du smider en tun-potte på....!

Kommentar
Fra : benjamin18

Dato : 14-04-03 10:09

bambusneger den udstødning du henviser til er den go eller hva eller tror du en kunda kenetic er bedre ?? jeg vil ha mest muligt topfart og optræk men nu får jeg mit forrør imorgen så må jeg se hvordan den kører så til sommer smider jeg enten den udstødning du siger eller den anden kan du ikke lige sige hvilken der giver mest?

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 14-04-03 11:06

Én Kunda Kenetic egner sig helt klart bedst til tun-sæt(din scooter vil ikke køre ordenligt og vil føles meget sløv pga. den forkerte modstand i udstødningen)..... derfor ville jeg vælge den anden udstødning, da den passer bedre til motoren og jeg kun har gode erfaringer med den.!

med venlig hilsen Aske
ps. tillykke med dit forrør, kan kun sige at det giver både optræk og lidt mere fart....´held og lykke!

Godkendelse af svar
Fra : benjamin18

Dato : 17-04-03 10:59

tak for svaret du kan du ikke svare mig på det med mit gasspjæld

Kommentar
Fra : tweeterpc

Dato : 09-05-03 03:15

hallo nu må i sq stramme op min huzzar kører 90! afdroslinger fjernet, tunpotte!