/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er der gået ged (2)
Fra : Tonganeseren
Vist : 864 gange
50 point
Dato : 15-05-09 10:52

Den selvudnævnte "ingeniør", Bent Gededræber Ballegaard Knudsen stiller et spørgsmål til et medlem af Dansk Land og Strandjagts "titel" som Våbenteknisk ekspert.
Berthelsen har forlængst opgivet enhver dialog med gyllespreder Ballegaard og har bedt mig, medlem af DLS, om at meddele følgende.
Nu er det ikke Berthelsen selv som kalder sig Våbenteknisk Ekspert. Det var foreningens hovedbestyrelse som bad Berthelsen om at fungere som våbenteknisk ekspert. Og det er foreningen åbenbart godt tilfreds med. Det falder åbenbart den hulbrystede sseldfede gyllespreder for brystet, fordi han i bund og grund er totalt uvidende om alt andet end regulatorer på Harald Nyborgs kompressorer.
Hvor længe vil Kandu-sidens indehaver finde sig i disse svinske skriverier, som bl.a. undertegnede ikke engang kan besvare, fordi også jeg er blacklistet af Gyllespreder Ballegaard, tåben som skyder sagesløse geder under hegn og i strid med lovgivningen fortsat bruger ligeså sagesløse vagtler til hundetræningen. Ballegaard er jo en simpel forbryder, som vi nok skal få skovlen under på et eller andet tidspunkt..

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-05-09 10:59

Uden at vide noget om hverken jagt eller våben, og uden at vide hvorfor i vælger dette medie til jeres interne stidigheder, så undrer det mig såre, at du med dit sprogbrug, vover at klandre andre for svinske skriverier.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 15-05-09 12:11

Hørt!!!!!!!!!!!

Bjørn

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-05-09 13:03

Sikken fantasi og ordforråd,fra Tonganeseren.

Ja,man bliver lille og stum.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-05-09 13:12

Guuuuddddd hvor du kan, du kan tilsyneladende ikke andet end at svine andre til. Hvcor er det synd for dig.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-05-09 13:19

Det ville unægteligt hjælpe, hvis I lige tjekkede forhistorien, før i farer ud med hellig forargelse. Nu er undertegnede og en sagesløs Berthelsen systematisk blevet svinet til af Bent ballehyler i snart 1 år på denne hjemmeside - og så må det velsagtens være lovligt at tage til genmæle. Så spar denne forargelse til bedre tider og søg lige tilbage i historikken - tak.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-05-09 13:34

Man skal ikke kaste med sten osv.... Det er fint at du har et sprog som en debil orangutang, og det er for såvidt også fint, at du kritiserer andre for deres sprogbrug, men når du gør begge dele i samme åndedrag, så får det altså en hul klang af sure rønnebær

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-05-09 13:52

Pjat med dig "kortoververden". Mit sprog er såmænd udmærket, og jeg tvivler på, at du vil kunne kommunikere med en debil orangutang - men OK, jeg har stadig ikke oplevet alt. Du har altså enestående evner - og tilluykke med det.
Næh, det er ikke sproget men konteksten jeg er ude efter. At sproget så får lov til at blomstre, er velsagtens et plus - i de fleste normalt begavede menneskers verden.
Jeg arriverede her på siden, fordi tåben Bent Ballegaard indledte sit sædvanlige felttog mod en helt igennem fin jagtforening, og hvis du sanktionerer den slags, så har du et enormt problem - også hvis du er jæger. Du har det måske godt med nedskydninger af dyr under hegn og med anvendelsen af vagtler i hundetræningen? Hvad med at deponere dit jagttegn.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-09 14:03

Citat
Det ville unægteligt hjælpe, hvis I lige tjekkede forhistorien,

Hvorfor

Det hører ikke til på Kandu.....

Jeg kender en der kalder sig "President" til trods for foreningen KUN har 10 medlemmer

PS...

Han har endnu IKKE været på officielt besøg i Det Hvide Hus

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-05-09 14:13

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 15-05-09 14:28

Hvor finder jeg forhistorien?
Hvis det ikke er på kandu, en på en eller anden hjemmeside høre Jeres ordskvalde ikke hjem i kandu.

Bjørn

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-05-09 14:41

Kan ikek se hvor jeg har antydet, at jeg er jæger, endisge billiger nedskydning af dyr, uanset forholdene, jeg synes tværtimod, at det tæller som argument for at benævne dig "debil orangutang" at du fornøjer dig med lystmord

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-05-09 14:51

Ok, så er jeg med, og jeg respekterer dit synspunkt. Selv om jeg kan påberåbe mig, at jeg regulerer vildtet - til glæde for bønder, skovejere og frugtplantageejere, kan jeg ikke nægte, at jeg kan lide at gå på jagt, og det har selvfølgelig noget med "lyst" at gøre.
Du kan, med føje, påberåbe dig ulyst ved at læse min kommentarer til Bent Ballegaard, og derfor beder jeg dig også tjekke de foregående skriverier, hvor bl.a. undertegnede, en Berthelsen (som aldrig har skrevet et ord på hjemmesiden) systematisk svines til af Ballegaard Knudsen - alias Bb1.
Ingen ordentlig mand agter velsagtens at rulle om på ryggen og tage imod - og sådan har du det nok også.
For god ordens skyld: En orangutang er planteædende.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 15-05-09 15:05

Og så glemte du lige mit spørgsmål! Er du politikker?

Bjørn

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 15-05-09 15:08

Hej Kortoververden, når man bruger citater som disse;
Citat
at det tæller som argument for at benævne dig "debil orangutang" at du fornøjer dig med lystmord
Må mit første spørgsmål til dig, logisk nok, lyde; Er du vegetar?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-05-09 20:02

B.t.i

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-05-09 21:52

--------------------------------------------------------------------------------
Til Bjørn

Hvor finder jeg forhistorien?
Hvis det ikke er på kandu, en på en eller anden hjemmeside høre Jeres ordskvalde ikke hjem i kandu.

Bjørn

Den finder su selvfølgelig på Kandu`s jagtsiden - altså den du læser.. Du skal bare bladre lidt tilbage. Men du kan da godt få historien igen.

--------------------------------------------------------------------------------
Og så glemte du lige mit spørgsmål! Er du politikker?

Bjørn

Hvor har du spurgt om det???

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 16-05-09 09:18

Det har jeg ikke spurgt om, men du udlader at svare lige som politikkere gør, derfor spørgsmålet.

Du skriver blade tilbage, er det til nedenstående du mener?
Så er det ikke baggrunden. Man føler man kommer ind ind midt i en lang diskusion.

Den selvudnævnte "ingeniør", Bent Gededræber Ballegaard Knudsen stiller et spørgsmål til et medlem af Dansk Land og Strandjagts "titel" som Våbenteknisk ekspert.
Berthelsen har forlængst opgivet enhver dialog med gyllespreder Ballegaard og har bedt mig, medlem af DLS, om at meddele følgende.
Nu er det ikke Berthelsen selv som kalder sig Våbenteknisk Ekspert. Det var foreningens hovedbestyrelse som bad Berthelsen om at fungere som våbenteknisk ekspert. Og det er foreningen åbenbart godt tilfreds med. Det falder åbenbart den hulbrystede sseldfede gyllespreder for brystet, fordi han i bund og grund er totalt uvidende om alt andet end regulatorer på Harald Nyborgs kompressorer.
Hvor længe vil Kandu-sidens indehaver finde sig i disse svinske skriverier, som bl.a. undertegnede ikke engang kan besvare, fordi også jeg er blacklistet af Gyllespreder Ballegaard, tåben som skyder sagesløse geder under hegn og i strid med lovgivningen fortsat bruger ligeså sagesløse vagtler til hundetræningen. Ballegaard er jo en simpel forbryder, som vi nok skal få skovlen under på et eller andet tidspunkt..

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-05-09 09:42

Det undrer mig lidt,at ingen kommer ind på injurie-lovgivningen,i disse "jagt" tråde.Det vrimler jo med "sprængstof". Bl.a. denne:
Citat
Ballegaard er jo en simpel forbryder, som vi nok skal få skovlen under på et eller andet tidspunkt..

...... er jeg ikke sikker på,jeg "stod" model til.
Det er jo bare tilsyneladende,vi er anonyme,her på Kandu.Det er vist en "smal" sag for "øvrigheden",
at finde frem til bestemte personer,hvis man vil.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-05-09 14:02

Nemlig Mosebæk

Men nu forholder det sig således, at Banet Ballegaard selv har leveret beviset for, at han er en simpel forbryder. Og her tænker jeg på det faktum, at han på Jagtformidlingsiden direkte har tilstået, at han bruger levende vagtler i hundetræningen, noget som er forbudt ved lov. En lovovertræder er en forbryder - hvis du ikke vidste det. Men det ved du naturligvis ikke, fordi du ikke har ulejliget dig med at følge debatten fra tidligere. Jeg har beviset, og det er der mange der har. Allerede nu er materialet sendt til Skov og Naturstyrelsen, og hvis Bent Balladegaard ikke stopper med den trafik, så bliver han politianmeldt af en stribe jægere, som er blevet opmærksomme på dette faktum.
Så hvis du vil blande dig i debatten - så velkommen, men du kunne gøre os andre og dig selv den tjeneste at holde dig opdateret.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-05-09 14:05

Det har jeg ikke spurgt om, men du udlader at svare lige som politikkere gør, derfor spørgsmålet.

Nå, og hvad står der så her??--------------------------------------------------------------------------------
Og så glemte du lige mit spørgsmål! Er du politikker?

Bjørn

Du skriver blade tilbage, er det til nedenstående du mener?
Så er det ikke baggrunden. Man føler man kommer ind ind midt i en lang diskusion.

Og ja, der er tale om en månedlang diskussion på Kandu-siden.

Og ja, vi kommer nok ikke længere i diskussionen, fordi Balladegaard kun er ude på ballade.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 50 point
Dato : 16-05-09 15:13

Citat
Så hvis du vil blande dig i debatten - så velkommen, men du kunne gøre os andre og dig selv den tjeneste at holde dig opdateret.

Skal hurtigt indrømme,at jeg ikke følger "jagt-debatten" i detaljer.Men der kan være enkelte bemærkninger,der springer een i øjnene.(Citat fra mit forrige indlæg).Jeg ville bare pointere,at selv "forbrydere",har visse rettigheder.Også når det gælder injurier,skal man passe på.
Jeg husker endnu "menneskeæderen",(Nu får jeg måske en sag på halsen) Peter Lundin,der lagde sag an mod Pia Kærsgaard.Fordi hun havde kaldt ham "afstumpet".Han tabte dog vistnok sagen.
Dette er bare ment som nogle gennerelle betragtninger,og ikke en del af debatten.
Og nu vil jeg klappe,men det bliver i.

VH. Mosebaek. Absolut anti-jæger.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-05-09 23:13

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-05-09 08:56

Selvtak.

Mosebaek.