/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
mislyd?
Fra : Boardgear
Vist : 660 gange
50 point
Dato : 14-05-09 19:08

Hejsa
Nu har min ven ikke en profil, så jeg spørger lige for ham.
Har denne scooter en generel mislyd, eller er det fordi den på det tidspunkt har været druknet,
men benzin helt ned i udstødningen?

link:
http://www.youtube.com/watch?v=jJA-b0ie1WA

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 14-05-09 19:32

Der kommer ikke mislyd, fordi den på et tidspunkt har været druknet,
men benzin helt ned i udstødningen?
Jeg syntes ikke der er nogen mislyd at høre, hvis der er, så er det en anelse tændingsbanken, altså at man ligesom kan høre en hammer der slår på stempeltoppen, og som næsten altid skyldes for tidlig tænding.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 15-05-09 07:37

Jov okay, så jeg mere rolig.

ja, benzin ned i udstødning, hver gang vi gav den et kick, så slog det tilbage og blev sprøjtet ud ved cylinderen, da vi endelig fik startet den ville den næsten ikke tage gas, indtil der kom en halv liter benzin ud igennem udstødning (det er derfor der ligger en klud på jorden i filmen) :)

Men det problem skulle være ordnet med en benzinhane, så det var som sådan kun lige om der var en mislyd ;)

Tak for'd !!

Godkendelse af svar
Fra : Boardgear

Dato : 15-05-09 07:37

Du er bare iorden ;D